Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er6N 2008 helförsäkrad, på mig ( 24 år bor i Kalmar) landar på 850 kr/månad Hos Trygghansa o då pausas dessutom försäkringen (blir ist garageförsäkring 99 kr/mån) när/om du ställer av den på vinterhalvåret![]()
Det var ju dyrt, jag hade fått betala 334 kr i månaden hos bilsport mc för er6n, jag är 24 i år så deras 24+ försäkring gäller då.
KTM 990 SM har låg premie, inte SMT eller SMR.
Ja men bilsport mc baserar sin premie på hur länge du haft kortet. Jag har inte tagit kortet än utan övningskör med hojen så då blir premien svinhög på bilsport mc. Dessutom kan du bara köpa årsförsäkring på bilsport mc meddans på trygghansa tex så pausas försäkringen när du ställer av hojen för vintern. Min totala kostnad blir runt 3000 kr/år
Er6N 2008 helförsäkrad, på mig ( 24 år bor i Kalmar) landar på 850 kr/månad Hos Trygghansa o då pausas dessutom försäkringen (blir ist garageförsäkring 99 kr/mån) när/om du ställer av den på vinterhalvåret![]()
Det var då verkligen inte billigt.
Jag pröjsa ~3000 för hel/hel hos Svedea när jag hade min ER6.
Då 20 år gammal boendes precis utanför stan, haft kk i 2 år då.
Hade inte du begränsad då?
För det är typ vad min 60åriga morsa hade fått pröjsa för den hojen, för mig (24år 2år kk) blire 9k!
Hade inte du begränsad då?
För det är typ vad min 60åriga morsa hade fått pröjsa för den hojen, för mig (24år 2år kk) blire 9k!
Är inne på mitt andra monster nu. Skulle jag byta hoj skulle det blivit en..... Ducati monster 696 ^^ och den ligger inom dina ramar verkar det som. Plus riktigt sexig hoj.spana in vettja
![]()
Ja men bilsport mc baserar sin premie på hur länge du haft kortet. Jag har inte tagit kortet än utan övningskör med hojen så då blir premien svinhög på bilsport mc. Dessutom kan du bara köpa årsförsäkring på bilsport mc meddans på trygghansa tex så pausas försäkringen när du ställer av hojen för vintern. Min totala kostnad blir runt 3000 kr/år
Är inne på mitt andra monster nu. Skulle jag byta hoj skulle det blivit en..... Ducati monster 696 ^^ och den ligger inom dina ramar verkar det som. Plus riktigt sexig hoj.spana in vettja
![]()
Det var då verkligen inte billigt.
Jag pröjsa ~3000 för hel/hel hos Svedea när jag hade min ER6.
Då 20 år gammal boendes precis utanför stan, haft kk i 2 år då.
Ok tänkte mest på åldern där. Om du bara kommer upp i 3000 så kör du ju knappt något, jag räknar med iallafall 9 månaders körande.![]()
Kan vi inte lista alla billiga nakenhojarna där finns? Kravet är väl att man får ha haft körkort max 5 år och är max 25 år gammal? Tex..
De jag har hittat som är billiga på mig är:
Er6
Ducati Monster
Yamaha fz6n/s , de nyare än billigare tom.
Fyller på efterhand jag hittar mer.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph