Nån som har koll på hiphop? söker ett speciellt sound

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Trek 4400Alpha, Nitro Icon59w,
Wazzup!! ( :va )

Fick en låt av tjejen med Bone Thugs n Harmony nu på kvällningen och tycker dom var helt ok. Men hittar inte så mycket med dom på *host* DC.
Nån som har lite koll på hiphop som vet några andra med samma sound som Bone Thugs?

Mvh Danno

Vilken låt var det du fick?
De har lite varierande sound.

Polaren säger Three Six Mafia.........

Men kommenterar också att du måste säga låt, annars är det omöjligt!

Josafan skrev:
Polaren säger Three Six Mafia.........

Men kommenterar också att du måste säga låt, annars är det omöjligt!

Hmm....jävligt dumt av mig att glömma det med tanke på rubriken! :7peta

det var Crossroads. Sen hittade jag på Bud smokers only och First of the month....

Vi undrar:

1. Varför gillar du crossroads?

2. Varför?

3. Vi tycker synd om dig.

Kolla gärna upp gruppen Westlife, de kan vara ngt i din smak. :hihi

Josafan skrev:
Vi undrar:

2. Varför?

Som sagt, fick den av tjejen nu ikväll....kanske inte gillar låten så mycket utan att det hänt vissa saker som gör att den har ett *flum läge på* känslomässigt värde *flum läge av*
Men därför vill jag ha mera låtar med dom!!! iom att jag upptäckte dom idag.....sluta rackla ner å tipsa mig om bra låtar istället då så det kanske blir nån ordning på mig.... :hihi fick precis hem Mo murda och 2 glocks...helt ok

Josafan skrev:
Vi undrar:

2. Varför?

Det är inte så att det finns ett par grabbar som dricker öl i Växjö i kväll :lol

*i så fall ,skål*

@Miller:

Skall inte racka ner.. men vi har svårt att definiera "crossroads" som en hiphoplåt. Under kvällen skall vi leta åt dig, allt vi kan, det kan ta tid, för vem vill ha sånt..... på sin dator *HOST* i sin skivsamling menar jag. :)

@Fabbon:

Den var inte alls genomskinlig va? Har bara druckit en kanna... Sippar bara mellanpils nu... mmm gott det. Polarna sitter och spelar Splinter Cell, jag surfar.. hehehe. :fyllisar *SKÅL PÅ DIG MED*

Vad skålar du med? :banana

Här kommer mer tips:

En polare här säger:

Papa Bear!!!

Jag säger...att jag just nu så rullar Warren G - The return of the regulator... och där finns en del softa låtar.. :cool:

Josafan skrev:
@Miller:

Skall inte racka ner.. men vi har svårt att definiera "crossroads" som en hiphoplåt. Under kvällen skall vi leta åt dig, allt vi kan, det kan ta tid, för vem vill ha sånt..... på sin dator *HOST* i sin skivsamling menar jag. :)

@Fabbon:

Den var inte alls genomskinlig va? Har bara druckit en kanna... Sippar bara mellanpils nu... mmm gott det. Polarna sitter och spelar Splinter Cell, jag surfar.. hehehe. :fyllisar *SKÅL PÅ DIG MED*

Vad skålar du med? :banana

Toppar med ett par mellisar som fick Mary-Cathy att döpa mig till Girliebeer-farbron förra helgen.

I vilket fall SKÅL!!!

<---------

Långa farbron skrev:
Toppar med ett par mellisar som fick Mary-Cathy att döpa mig till Girliebeer-farbron förra helgen.

I vilket fall skål!!!

Fan va gött, när skall dom nappa på mitt erbjudande? :banana :slicka :cdevil

Josafan skrev:
Här kommer mer tips:

En polare här säger:

Papa Bear!!!

Jag säger...att jag just nu så rullar Warren G - The return of the regulator... och där finns en del softa låtar.. :cool:

Papa Bear.....really? :va är inte det Usher i en tunna med mjäk typ!? iofs säkert ett försök att besudla min "skivsamling" med sånt..... :hihi
Warren G är grym!!! nu spinner Death Row greatest hits i spelaren.... :tummenupp S N double O P D O double GIIIIIII :banana

Papa bear är ett seriöst förslag... :smasha

ÄDIT: Min fakkin polare skrattade som fan sen, han gillar inte att jag hänger här för att han känner sig utanför då.

Så snälla, skippa pappa-mannen.. jag kan nog inte hjälpa dig längre... :huvet :kocko

Last edited:
ok...f´låt....får kika in i butiken imorrn å fråga då....skål å gonatt pöjkar!!

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti