Nån här som jobbar med plexiglas?

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
H-D, Choppa
Behöver 4st plexiglasskivor rektangulära och svarta fixade, nån som vet nån/nåt?

Esså plast i Fosie,kolla där.Ligger när du kör från elgiganten ut mot speedway banan ,sista huset på vänster sida.
Kramar Lars

Talpai skrev:
2239355 Esså plast i Fosie,kolla där.Ligger när du kör från elgiganten ut mot speedway banan ,sista huset på vänster sida.
Kramar Lars

Verkar kanon! Ringer dom, KÖSÖNÖM SEPEN! :pannkyss

bo$ken skrev:
2239321 Behöver 4st plexiglasskivor rektangulära och svarta fixade, nån som vet nån/nåt?

Finns en firma i Trelleborg som heter Molybone 0410-599 50 som jag brukar handla av. Men det är bäst att ringa först, de har alltid fixat till "rutorna" i den storlek jag vill ha så att det är klart innan jag kommer och hämtar.

Vet inte om dom har svarta.

Mitra skrev:
2239858 Finns en firma i Trelleborg som heter Molybone 0410-599 50 som jag brukar handla av. Men det är bäst att ringa först, de har alltid fixat till "rutorna" i den storlek jag vill ha så att det är klart innan jag kommer och hämtar.

Vet inte om dom har svarta.
vad brukar du ha dom till?

R2 skrev:
2241451 vad brukar du ha dom till?

Jag köper okrossbara som jag använder till stallfönster så slipper jag ha galler :)
Ringer bara och uppger måtten så behöver jag aldrig betala för mer än jag använder och jag slipper själv försöka såga ut rätt mått. Inte det lättaste med plexiglas utan att det blir sprickor :rolleyes:

Tror jag gav 1180 kr/st för 120*75 cm "ruta" är mycket billigare om det inte ska vara okrossbart.

Last edited:
Mitra skrev:
2242687 Jag köper okrossbara som jag använder till stallfönster så slipper jag ha galler :)
Ringer bara och uppger måtten så behöver jag aldrig betala för mer än jag använder och jag slipper själv försöka såga ut rätt mått. Inte det lättaste med plexiglas utan att det blir sprickor :rolleyes:

Tror jag gav 1180 kr/st för 120*75 cm "ruta" är mycket billigare om det inte ska vara okrossbart.
ok, häst tjej också..
eller har du kor :)

jag exprimenterar lite med vacumformning av plexi, rätt kul.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back