Nån här som jobbar med plexiglas?

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
H-D, Choppa
Behöver 4st plexiglasskivor rektangulära och svarta fixade, nån som vet nån/nåt?

Esså plast i Fosie,kolla där.Ligger när du kör från elgiganten ut mot speedway banan ,sista huset på vänster sida.
Kramar Lars

Talpai skrev:
2239355 Esså plast i Fosie,kolla där.Ligger när du kör från elgiganten ut mot speedway banan ,sista huset på vänster sida.
Kramar Lars

Verkar kanon! Ringer dom, KÖSÖNÖM SEPEN! :pannkyss

bo$ken skrev:
2239321 Behöver 4st plexiglasskivor rektangulära och svarta fixade, nån som vet nån/nåt?

Finns en firma i Trelleborg som heter Molybone 0410-599 50 som jag brukar handla av. Men det är bäst att ringa först, de har alltid fixat till "rutorna" i den storlek jag vill ha så att det är klart innan jag kommer och hämtar.

Vet inte om dom har svarta.

Mitra skrev:
2239858 Finns en firma i Trelleborg som heter Molybone 0410-599 50 som jag brukar handla av. Men det är bäst att ringa först, de har alltid fixat till "rutorna" i den storlek jag vill ha så att det är klart innan jag kommer och hämtar.

Vet inte om dom har svarta.
vad brukar du ha dom till?

R2 skrev:
2241451 vad brukar du ha dom till?

Jag köper okrossbara som jag använder till stallfönster så slipper jag ha galler :)
Ringer bara och uppger måtten så behöver jag aldrig betala för mer än jag använder och jag slipper själv försöka såga ut rätt mått. Inte det lättaste med plexiglas utan att det blir sprickor :rolleyes:

Tror jag gav 1180 kr/st för 120*75 cm "ruta" är mycket billigare om det inte ska vara okrossbart.

Last edited:
Mitra skrev:
2242687 Jag köper okrossbara som jag använder till stallfönster så slipper jag ha galler :)
Ringer bara och uppger måtten så behöver jag aldrig betala för mer än jag använder och jag slipper själv försöka såga ut rätt mått. Inte det lättaste med plexiglas utan att det blir sprickor :rolleyes:

Tror jag gav 1180 kr/st för 120*75 cm "ruta" är mycket billigare om det inte ska vara okrossbart.
ok, häst tjej också..
eller har du kor :)

jag exprimenterar lite med vacumformning av plexi, rätt kul.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park