Något för er som funderat att gå ur kyrkan men inte tagit tag i det. Det blir en hel del pengar per år. Kan man lägga på försäkring eller däck iställlet
http://members.chello.se/jede/

http://members.chello.se/jede/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr. President skrev:Då var blanketten för utträde ur Svenska Kyrkan påskriven och klar. Postar den på vägen hem från jobbet.
Om man är student blir det knappast några tusingar... det är mer ett personligt ställningstagande än ekonomiskt.goodfella skrev:Vilka snikna stackare. Några tusenlappar per år, vad gör det? Inte ens jag som student behöver dom pengarna...
Man vill väl lägga pengarna på något annat som känns viktigare. Varför inte Rädda barnen eller något. Är man sniken då?goodfella skrev:Vilka snikna stackare. Några tusenlappar per år, vad gör det? Inte ens jag som student behöver dom pengarna...
Blir det nåpgra pengar överhuvdtaget som går dit??? Alltså jag menar, en del av CSN-bidraget går väl inte till kyrkan???Felix skrev:Om man är student blir det knappast några tusingar... det är mer ett personligt ställningstagande än ekonomiskt.
/F
Har du tjänat på det??? Hur fan då?#21 skrev:Jag gick ur för 20 år sedan och räknade ut att jag har tjänat ca 80000:- skattefritt på det.
Sparat eller tjänat spelar det någon roll?hållundan skrev:Har du tjänat på det??? Hur fan då?
Sparat om inte annat![]()
Edit: Halmstad? Najs!
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |