Glenning
;)
Om någon är sugen på pilsner så kommer jag att sitta på pub Ro ikväll och ta en pilsner eller två med några vänner. Är du sugen är det bara att komma förbi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Glenning skrev:Om någon är sugen på pilsner så kommer jag att sitta på pub Ro ikväll och ta en pilsner eller två med några vänner. Är du sugen är det bara att komma förbi.

Glenning skrev:Om någon är sugen på pilsner så kommer jag att sitta på pub Ro ikväll och ta en pilsner eller två med några vänner. Är du sugen är det bara att komma förbi.
wonderwizard skrev:bra om man visste vart det låg,.. om man nu blir sugen på en öl
996D skrev:Skall upp tidigt i morrn, men tittar kanske ner en sväng muhahahaha.![]()

Glenning skrev:Finns säkert köröl till dig.![]()

Skutte skrev:E lite öm i kroppen efter gårdagens flygtur ifrån fabro blå.. så jag vet inte om jag kan få tag i färdtjänst idag till rullatorn![]()

Skutte skrev:E lite öm i kroppen efter gårdagens flygtur ifrån fabro blå.. så jag vet inte om jag kan få tag i färdtjänst idag till rullatorn![]()
Vad har du nu hittat på???Skutte skrev:E lite öm i kroppen efter gårdagens flygtur ifrån fabro blå.. så jag vet inte om jag kan få tag i färdtjänst idag till rullatorn![]()

Skutte skrev:Henke jag tror vi behöver alko låd på fprumet... sooory !½! :kocko
men min elake tvillingbriro har vatt ute igen .. pruöla möhget phett elöler nåyy![]()
![]()
![]()
:kocko
![]()
![]()
![]()
![]()
996D skrev:Skall upp tidigt i morrn, men tittar kanske ner en sväng

Skutte skrev:har ju ont o kan inte va full heeelaaaa veckan som kommer ?

Skutte skrev:Henke jag tror vi behöver alko låd på fprumet... sooory !½! :kocko
men min elake tvillingbriro har vatt ute igen .. pruöla möhget phett elöler nåyy![]()
![]()
![]()
:kocko
![]()
![]()
![]()
![]()

|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!