Någon sugen på pilsner.

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Om någon är sugen på pilsner så kommer jag att sitta på pub Ro ikväll och ta en pilsner eller två med några vänner. Är du sugen är det bara att komma förbi.

Glenning skrev:
Om någon är sugen på pilsner så kommer jag att sitta på pub Ro ikväll och ta en pilsner eller två med några vänner. Är du sugen är det bara att komma förbi.

Skall upp tidigt i morrn, men tittar kanske ner en sväng muhahahaha. :fyllisar

Glenning skrev:

bra om man visste vart det låg,.. om man nu blir sugen på en öl

Glenning skrev:

E lite öm i kroppen efter gårdagens flygtur ifrån fabro blå.. så jag vet inte om jag kan få tag i färdtjänst idag till rullatorn :huvet

Skutte skrev:
E lite öm i kroppen efter gårdagens flygtur ifrån fabro blå.. så jag vet inte om jag kan få tag i färdtjänst idag till rullatorn :huvet
Vad har du nu hittat på??? :confused: :7peta
Hoppas alla plastkort är orörda..... och att du med hojj är hel :va

Ses på Onsdag...?

Nu blir jag orolig...

Total stiltje i R o H delen... är alla ute o ölar ikväll?!? :4skrika
Pågar, pågar, pågar... o en del töser...

Ta det nu lungt, det är ju en dag idag och då får ni inte vara sletna!

:fyllisar :banana :rock :öl :Rockbanan :dricka

Bara för de för de flesta undrar o PM:am o sånt,,... :huvet

Ja jag har klotat lite :huvet
bytta backdäck i torsdags i ekeby o sånt, efter lite lugn körning (200+) in till Helsingborg runt 21. tiden lagom mörkt o sånt kommer man in mot Sjöcrona korsningen där det finns gatlampor o sånt..

lite röljus ser det blir grönt o hackar o bettan i 2:an ( ända vxl jag kan) o drar på som fan ...... wweeeiiiiii '
möter man fabro blå som bara tycker jag ooouilllar sååå bra så jag borde få böter...
Men ack va fel han (de ) har ......drarr som fan ,...(270+) till nästa korsning se rött ljus , kastar ut hojen vänster om miffona som väntar på grönt :rolleyes: tänker lätt ja tar dem länst fram....
Va händer ???????????? jo VV har lagat massa runt om i skåne med oljegrus ( se trams borde varit skyltat) så jag bromsar omkul i mörkret...det lustiga é att inte gruset fick mig omukull utan nått miffo som tappat nått som såg ut som en ordentöigt tillplattad ölburk typ o det ehalt på grus..

kastar hojen lite lätt o gör en highsider in i röranbland bilar o sånt.. :fatta!

Ont men fattar trögt ( se Skutte é blond igen ) hoppar upp bland bilatr o sånt, reser upp hojjen o kastar ett öga efter fabroblå som tyckte jag va coolkille (inte nu längre) o hör lite lätt " behöver du hjälp ???" från nå stackare som ja kassa förbi..........ööööööööööööö inte nu längre drar till knappen o full rulle ner mot dalhem på slangen o snabbt in mot Yappe med en puls på 280 lätt ( tror de é max speed på hojen oxo) o börjar titta på betten som knappt e har fått nått ???????????? men husse har ont efter ha landat på vänster höft / axel så det blir inegn dans i helgen o ska nån tvunget ha sex får ja va bra full så allt går :tummenupp ammars få de vara .....

Ja ja .. värsta som hände var att krash pucken behöver bytas o en ny generatorkåpa e på G in på måndag ...tack ni som känner er träffdade...

PS
ALLA STAV FEL SKYLLER JA PÅ SPRITEERN..kan ju inte göra Robz lissen då han utmärrkt en till fyllo o helg alko snubbe eller nått.. *hick*

Hur som ,,, känner nån nån som kan masage ??? har ju onte o kan inte va full heeelaaaa veckan som kommer ?

PS igen ,... en permobil kan oxo funka i väntan på generartorkåpanom inte datt den går för snabbt... :tummenupp

Henke jag tror vi behöver alko låd på fprumet... sooory !½! :kocko
men min elake tvillingbriro har vatt ute igen .. pruöla möhget phett elöler nåyy :va :arsele :tuttar :yoparty :kocko :huvet :huvet :huvet :huvet

Jäffla Glenning, jag skulle ju bara ta en öl o va social. :mad: :mad:
Nu skall jag sova, dock i sängen och inte på dörrmattan....
:) :) :)

Skutte skrev:
Henke jag tror vi behöver alko låd på fprumet... sooory !½! :kocko
men min elake tvillingbriro har vatt ute igen .. pruöla möhget phett elöler nåyy :va :arsele :tuttar :yoparty :kocko :huvet :huvet :huvet :huvet

Hehe, bästa på länge... detta hamnar i loggen. :D

Kry på sig!! :tummenupp
...har förresten för mig du blev utnämnd till fest-prisse, inget annat :pannkyss

Skutte, jag skulle vilja ta bort ditt inlägg men det e såå jävla bra fjortis skrivet spå det få va kvar :)

Jävla tur du hade som inte kasade in i nåt, hojen går alltid att fixa.
På det igen bara.

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back