Någon sugen på pilsner.

Henke skrev:
Skutte, jag skulle vilja ta bort ditt inlägg men det e såå jävla bra fjortis skrivet spå det få va kvar :)

Jävla tur du hade som inte kasade in i nåt, hojen går alltid att fixa.
På det igen bara.

He he !
man kan inte berätta en story utan o skruva lite på saningen o innehållet.
Blir ju inge kul annars.. :tungan

men det där med en permobil hade kunnat va bra o ha ändå, eller en sån där moppe med tack över e oxo bra :rofl

Skutte skrev:
PS
ALLA STAV FEL SKYLLER JA PÅ SPRITEERN..kan ju inte göra Robz lissen då han utmärrkt en till fyllo o helg alko snubbe eller nått.. *hick*

Hur som ,,, känner nån nån som kan masage ??? har ju onte o kan inte va full heeelaaaa veckan som kommer ?

PS igen ,... en permobil kan oxo funka i väntan på generartorkåpanom inte datt den går för snabbt... :tummenupp
Sorry lilla gubben, ingen massös kommer att vilja ta i dig så du får satsa på spriiiiit. Tar med mig lite smärtstillande tröst på flaska ikväll så ska du se att allt blir bra. :pannkyss

Skutte skrev:
Hur som ,,, känner nån nån som kan masage ??? har ju onte o kan inte va full heeelaaaa veckan som kommer ?

:hihi Jag kan ju masera dig...

Henke skrev:
Skutte, jag skulle vilja ta bort ditt inlägg men det e såå jävla bra fjortis skrivet spå det få va kvar :)

Jävla tur du hade som inte kasade in i nåt, hojen går alltid att fixa.
På det igen bara.

Håller med...

Perfekt morron lektyr till kaffet...

996D skrev:
Jäffla Glenning, jag skulle ju bara ta en öl o va social. :mad: :mad:
Nu skall jag sova, dock i sängen och inte på dörrmattan....
:) :) :)

Jaha du. Det är mitt fel alltså. :( :brinnerup Jag mår iallafall bra idag. :tummenupp Ser inga problem med att kunna trycka i mig en kräfta eller två ikväll.

Gick det bra för dig att komma upp då? Har för mig att du skulle upp tidigt idag. :D

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard