Någon som kan köra en bil från Göteborg till Stockholm?

Moonflower

Liten blå terrorist
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
KTM 640 LC4
Den som vill ha resan betald plus en extra slant, hör av dig i tråden eller på 070-7775430 :banana

Bråttom, och vad är det för bil? Kanske har en som ska från det hållet inom kort...

Vänd på resan istället! Ska ner dit & hämta en bil på Lördag :D

Härlig respons!:)

Det är en Porsche Cayenn..... nävisstfan, Toyota Previa var det ju, som ska från Göteborg till Stockholm. På vägen upp (Alingsås) ligger vinterdäck som hivas in i bilen. Ganska enkelt jobb mao. Hämtas runt centralstationen (den står i Uddevalla nu men kan tas in till centrala Göteborg om det blir enklare). Ju förr desto bättre så fredag låter bra, går inte det så funkar nog söndag också. Ring, skicka pm eller svara i tråden så tar vi detaljerna.

Vänd på resan istället! Ska ner dit & hämta en bil på Lördag :D

Hehe, någon i tråden hjälper dig nog! Erbjud en borrlektion eller annan valfri sporthojsmässig aktivitet...

Last edited:
Toyota Previa, var det som att svära i kyrkan?:)

Inte för min del men dessvärre var inte planerna att återvända till Stockholm som jag trodde.
Men lycka till ändå, nån stackars jävel måste väl åka dit inom kort? Annonsera på blocket annars och leta reda på nån seriös människa.
Många som pluggar som kanske vill spara en slant på att slippa betala SJ's överpriser och som ska hem till jul...

Inte för min del men dessvärre var inte planerna att återvända till Stockholm som jag trodde.
Men lycka till ändå, nån stackars jävel måste väl åka dit inom kort? Annonsera på blocket annars och leta reda på nån seriös människa.
Många som pluggar som kanske vill spara en slant på att slippa betala SJ's överpriser och som ska hem till jul...

Ja, hoppas på det. Blocket är lite för random, känns iaf lite säkrare med någon härifrån:näsblod

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back