Någon som har fått sin hoj såld?

Fick min såld igår!

Plockades ut helt ny i maj........Sumpade ca; 15 000sek vilket känns helt ok på en ny hoj!

Observera att 7000sek av dom 15 000 var system etc. :)

Nu blir det nytt, R1;a !! Marknaden ser riktigt bra ut nu som köpare!! :yoparty

Tjoffe skrev:
2383225 Nej priset är för högt eftersom du inte får den såld.

Man kan ju få en ny för i princip samma pengar.

Jag håller med många i detta forum. Jag fattar fort farande inte varför en del tror att man kan få ut på extra utrustning som man själv satt på. Man får ALDRIG tillbaks dom pengarna som man själv har lagt upå på lull lull, larm osv.
Där emot så står den bättre i gentemot beg priserna i tabell. Om man vill få en del av det man laggt ut på desa prylar, så råder jag er att plocka bort dom och montera tillbaks allt orginal. Sen kan ni sälja alla delar löst om ni nu tror det finns en marknad för det. Kanska vinner tillbaks några kronor men då har man också laggt ner massa tid på att visa och annonserat ut skiten. Jag sålde just min CBR 600 "94" för 24000 med ett extra trim rör (Micron) extra på priset samt nästan nya däck + drivpaket. Det är sånt man får räkna med om man lägger ner extra på hojen.....

bebbe skrev:
2389071 Hehe, men om man köper relativt nya hojar så vet man ju att prisraset är ett faktum. Min hoj är snart 10år gammal så inte märks det någon prisändring om jag väntar ett halvår till :D

Nej, nya hojar skall bara köpas till riktigt bra priser eller så skall det vara en modell som man bara "SKA" ha :) . Annars blir ju raset riktigt illa.

Jag håller med. Jag har väntat i några år på att köpa en Honda CBR 00 eller nyare för bra pris. Då dom har blivit så mycke smäckrare och trevligare att titta på speciellt att köra. Nu sålde jag min CBR 600 för att ge ny platts år en CBR 00 för ynka 45 lappar och den är repfri, går kanon och är fullservad. DEt är köparens marknad just nu. I vår är det säljarens marknad och så har det alltid varit. Så inse faktum och lägg priset där efter eller håll den kvar tills våren kommer. Det kostar inte så mycket att ha en hoj enbart garage försäkrad. Så behöver man inte pluring just nu så håll i och vänta.

Last edited:
Folk ringde för att köpa min cross utan att jag ens annonserade ur den

//Mcbudet

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...