Eas skrev:2382615Jag kan inte sluta stirra på din avatar!Vad handlar den här tråden om?
Haha... Styggis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eas skrev:2382615Jag kan inte sluta stirra på din avatar!Vad handlar den här tråden om?
Högt pris..? Är du inte klok? Hojen är tre månader gammal och han har sänkt den 35000.jian skrev:2382806...Förstår att alla vill få ut så mycket som möjligt
för sin hoj...men att lägga ett högt pris (man måste
räkna med att en hoj förlorar enormt i värde första
tre åren) och sedan skriva ej prutbart när säsongen snart är slut..
lär ju inte dra till sig någon storm av köpare....
Du är inte den enda som sätter priset högt..vi alla är nog
likadana när vi skall sälja saker...
Har man ej fått napp efter ca två veckor så bör man sänka
priset med ca 3000-4000 om man verkligen vill bli av med den...och får man inte svar på nästa två veckor så får man sänka den igen..osv...
Priset är väldigt lågtjian skrev:2382806...Förstår att alla vill få ut så mycket som möjligt
för sin hoj...men att lägga ett högt pris (man måste
räkna med att en hoj förlorar enormt i värde första
tre åren) och sedan skriva ej prutbart när säsongen snart är slut..
lär ju inte dra till sig någon storm av köpare....
Du är inte den enda som sätter priset högt..vi alla är nog
likadana när vi skall sälja saker...
Har man ej fått napp efter ca två veckor så bör man sänka
priset med ca 3000-4000 om man verkligen vill bli av med den...och får man inte svar på nästa två veckor så får man sänka den igen..osv...
2Wheeldrive skrev:2383165Priset är väldigt lågtJag slänger med ett defalarm med i priset! Värde 4000kr
![]()
IngvarB skrev:2383093Man kan köpa en splitter ny för 114 900:-.
/Ingvar
Jag hade hellre lagt till 15k för en nyIngvarB skrev:2383093Man kan köpa en splitter ny för 114 900:-.
/Ingvar
M:et skrev:2383244Jag har inte märkt några större problem. Jag har sålt 3 hojar de senaste 3 månaderna och det har gått väldigt smidigt. Härda ut så ska du se att det löser sig, annars får du locka med lägre pris.
Zilversurfer skrev:2383241Dåligt exempel, den är då parallell importerad. Du kan köpa ALLA mc billigt om du vill ha parallell importerad mc. Tyvärr så åtar sig inte Kawasaki Sverige/KGK/Honda mfl. några garanti åtagande om mc är av detta slag.
Mvh//ZS
IngvarB skrev:2383291Firman där jag tittade (Action Sports) lämnar 2 års garanti. Man måste dock göra sig omaket att alltid göra garantireparationer på samma firma, men det kan det ju vara värt. Man kan ju gissa att även dessa firmor snart sänker priserna ytterligare. Nyligen sänktes priset på en splitter ny Hayabusa till 105 900:-
/Ingvar
2Wheeldrive skrev:2382228Har satt ut hojen för ett kanonpris men ingen som ringerFinns det flera här på forumet som inte blir av med sina hojar trots bra priser?
http://sporthoj.com/annonser/?id=38726
TomasG skrev:2383455Jag fick till 5 års garanti på min mc...
Jag köpte ny mc förra veckan... R1:a -06:a, 190 mil, slip-on, kn-filter, katt-ersättningsrör, powercommander, kraschpuckar, stålomspunna slangar mm.. för 105k...
Kungen skrev:2383543Jag ligger i sängen efter olyckan och bara kollat blocket och annpnser.
har fått ut stålar för min hoj och väntar på den rätta skall komma. man ser som priserna redan nu börjat rasa.
vad folk inte tänker på (vissa) är att ja men jag säljer den till våren i stället.
men Heyyy då är den ju plötsligt 1 år åldre.
är det någon som har en R1-04-05-06 som skall säljas så har jag pengarna.
chash is king.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti