Kungen
Ny medlem
FAN jag som skulle sparat min gamla FZR1000-88 och FJ1100-84
rackarns.
well det syns man inte är en finans haj.
rackarns.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
S__T skrev:2384525Jag har börjat leta lite efter en hoj nu när jag snart flyttar hem till sverige igen och jag som köpare kan se tre problem med din hoj/annons.
1. Den ligger för nära i pris till en ny hoj som jag kan köpa hos handlare med finansiering. Ett exempel som jag tittar lite på är en ny GSX-R1000 K6 för 110 tusen. Då är det dessutom 30% på alla tillbehör jag vill ha till. Har även sett nya CBR 1000rr -06 och R1 -06 hos officiella handlare för drygt 110. Det finns ett enormt utbud. Kalas för mig men sämre för dig.
2. Det framgår inte av annonsen om den är en officiella svenska garantin gäller.
3. Som alla andra sagt stycket med "våga inte pruta" hjälper inte.
För övrigt, verkar vara en kanonhoj, har kört 05:an och den var kul.
/S
Zilversurfer skrev:2386163Är oehört intresserad av var i Sverige du har hittat dessa priser? Parrallel import är det billigaste jag sett 115`för K6 och R1 samt 124 900 för "Svensk såld" R1 06.
Skicka gärna länk.
Mvh//Zs
mikael n skrev:2386287Bikestop skeppar ut nya K6r för 109000. Det har dom gjort länge.
Men du köper väl ingen K6:a nu, när K7:an kommer snart ?
Enligt rykten blir den både snabbare, starkare, och snyggare.
Sätt pengarna på bankkontot och vänta.
Zilversurfer skrev:2386298Bikestop har inte haft 109 900 länge. Senast 3 veckor sedan var deras pris 115 000, jag var nämligen på väg att köpa K6 då.
Rykte är rykte, finns inga bilder/effektmätningar osv på 07:an..Den kanske blir skitful..
Brosan försökte sälja sin innan han drog på utlandstjänst. Han letade köpare i ca 6 mån och gav till slut upp så jag fick överta 'förvaltningen' av hojen. Dessvärre dök det upp en köpare förra veckan så nu är jag åter hojlös2Wheeldrive skrev:2382228Har satt ut hojen för ett kanonpris men ingen som ringerFinns det flera här på forumet som inte blir av med sina hojar trots bra priser?
http://sporthoj.com/annonser/?id=38726
Zilversurfer skrev:2386163Är oehört intresserad av var i Sverige du har hittat dessa priser?
Tycker du att det är för högt pris på den? en ny kostar 132 900:- har man tur kan man få dom för 120k renköp,dessutom väntar en service som kostar runt 2000:-vid 100 mil,tänk innan du skriver,anledningen till att folk inte köper kan bero på att det är sent på säsongen,inte att den är för dyr.burner skrev:2386144Ja, sporthojar ökar i värde för varje år![]()
Ja, det måste vara därför som folk ringer och vill köpa hojen varje dag ?
Felet många säljare gör är att övervärdera sina egna cyklar.
Det är ett bra pris,det vet dusandstream skrev:2385767Känns som hela tråden är ett försök att få mer uppmärksamhet till din annons.
Om inte hade du ju inte behövt ha med länken i första inlägget.
BTW: Ditt pris är inte bra om ingen vill betala det.
2Wheeldrive skrev:2382590Jag är hur trevlig som helst![]()
2Wheeldrive skrev:2382228Har satt ut hojen för ett kanonpris men ingen som ringerFinns det flera här på forumet som inte blir av med sina hojar trots bra priser?
http://sporthoj.com/annonser/?id=38726
Kungen skrev:2386147FAN jag som skulle sparat min gamla FZR1000-88 och FJ1100-84
rackarns.
Ja då är den ju för dyr för den här tiden på året...R-1000 skrev:2387486Tycker du att det är för högt pris på den? en ny kostar 132 900:- har man tur kan man få dom för 120k renköp,dessutom väntar en service som kostar runt 2000:-vid 100 mil,tänk innan du skriver,anledningen till att folk inte köper kan bero på att det är sent på säsongen,inte att den är för dyr.
Det är ett bra pris,det vet du![]()
saltvatten skrev:2382344Jag reagerade också på "Våga inte pruta".
Kanske ska försöka hålla en mer varm och gästvänlig attityd?
Mina två cent
Simon
Va braHanneZ skrev:2390881Ja då är den ju för dyr för den här tiden på året...![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |