Någon som behöver en "lärling" i ett ERF team?

Maverick_ou812 skrev:
Mo i rana? Självklart, har alltid velat se världens ände...
Får se nu... Malmö - Mo i Rana

http://www.viamichelin.com/viamiche...&strDestCP=&strDestCityCountry=1574&x=15&y=12

153,9 mil enkel resa.. en baggis för att få resa tält och grilla hamburgare... :yoparty

Någon måste skojja... inte fan lägger man ett ERF race där?

Edit: Jag har bara 136 mil till Paris... det måste väl vara bättre att lägga en tävling där? Sen kan man ju gå ut o "göra" stan oxå... :hihi

ERF-loppet börjar i Malmö och slutar i samma ort. den optimala racingen. Resa och racing i ett...

Om du vill vara med i ett mer ungdomligt team så får du gärna hjälpa till hos mig :-)

jag pillar troligen ihop ett team, hjälp behövs. även förare.

Webspy skrev:
vilka kör du med nästa år ?

Får se vad jag kan få till...

Om ingen vill ha mig med så får jag väl bränna i hop ett team själv. :banana

Skulle tro att jag kör Super B i norska mästerskapen, kanske Rookie 600 i SM och SO. ERF blir en bonus, men om ERF i stället blir huvudsatsningen återstår att se.

Vad kör du själv 2005?

Herr Salö och herr R2.... att inte ni två PM:ar varandra... Två vilsna själar som saknar både det ena och andra.

R2 skrev:
jag pillar troligen ihop ett team, hjälp behövs. även förare.
Kristian Salö skrev:

Om ingen vill ha mig med så får jag väl bränna i hop ett team själv.

Maverick_ou812 skrev:
Herr Salö och herr R2.... att inte ni två PM:ar varandra... Två vilsna själar som saknar både det ena och andra.

Tack för tipset. :pannkyss

Lovar att höra av mig om jag behöver fler förare. Just nu var det snack om att få med sig en springpåg och lärling :lol

Mo i Rana är värd sin resa, även om du åker i från Malmö. Själv sitter jag nu i Malmö och knappar, men jag har 139 mil enkel väg från Kristiansand i södra Norge.

Dessutom har vi precis kommit hem från en 600 mils resa för fyra dagars träning på en 2 km lång förstorad go-cart bana. :yoparty

Mitt poäng är - VAD GÖR MAN INTE FÖR ATT FÅ KÖRA RR!!!

All credit Kristian! :Bugar
Det var ju ett jä-la tjatande om Mo i Rana... när går racet då då?
Har ju aldrig varit så långt norrut så varför inte se det som en upplevelse?
Sen var det ju det här med att köra RR... jag skulle ju vara springpåg och lärling?! :hihi

Maverick_ou812 skrev:
Tack AleX! :tummenupp
Vem kör du med då, några fler från RR??
Teamnamn?
Utgår ni från St-torp?

Än så e jag själv :rolleyes:
men man måste ju utgå från något,.,.. :tungan

Kristian Salö skrev:

Om ingen vill ha mig med så får jag väl bränna i hop ett team själv. :banana

Skulle tro att jag kör Super B i norska mästerskapen, kanske Rookie 600 i SM och SO. ERF blir en bonus, men om ERF i stället blir huvudsatsningen återstår att se.

Vad kör du själv 2005?

R600 i SM - o kanske ett par erf om det finns någon som vågar team:a med mig

Maverick_ou812 skrev:

ja det har rätt i, nu vet vi om varrandra och ja, hörs väl av längre fram när bitarna kan börja falla på plats.

Back