Någon som behöver en "lärling" i ett ERF team?

Kristian Salö skrev:
Du kan alltid få mycket att göra om du vill vara med i ett verkligt tokmysmekande ERF Team.

Vi behöver hjälp i Mo i rana. Kommer du?
Mo i rana? Självklart, har alltid velat se världens ände...
Får se nu... Malmö - Mo i Rana

http://www.viamichelin.com/viamiche...&strDestCP=&strDestCityCountry=1574&x=15&y=12

153,9 mil enkel resa.. en baggis för att få resa tält och grilla hamburgare... :yoparty

Någon måste skojja... inte fan lägger man ett ERF race där?

Edit: Jag har bara 136 mil till Paris... det måste väl vara bättre att lägga en tävling där? Sen kan man ju gå ut o "göra" stan oxå... :hihi

Last edited:
Ett ögonblick, Herr tredjeförare. EMR bestämmer viken personal som skall ackrediteras i Team the Botten is Nådd.

Maverick_ou812 skrev:
Mo i rana? Självklart, har alltid velat se världens ände...
Får se nu... Malmö - Mo i Rana

http://www.viamichelin.com/viamiche...&strDestCP=&strDestCityCountry=1574&x=15&y=12

153,9 mil enkel resa.. en baggis för att få resa tält och grilla hamburgare... :yoparty

Någon måste skojja... inte fan lägger man ett ERF race där?

Edit: Jag har bara 136 mil till Paris... det måste väl vara bättre att lägga en tävling där? Sen kan man ju gå ut o "göra" stan oxå... :hihi

Mo i Rana är årets höjdpunkt! 10 timmar racing :banana

valmers skrev:
Ett ögonblick, Herr tredjeförare. EMR bestämmer viken personal som skall ackrediteras i Team the Botten is Nådd.
Jag har väntat på att du skulle vakna... :3freak
Kan förstå att EMR har beslutet i sin hand, väntar mig att Team The Botten is Nådd:s hjärna, strateg och påläggskalv tar sitt beslut baserat på en noggrant utförd analys av teamläget.

Om du nu inte fixar att göra en korrekt analys så kan du ju göra som vanligt där i Värmlandsskogarna, spå lite i sumpen efter kokkaffet...

Last edited:
valmers skrev:
Då kommer saken i ett annat läge. Bild? Ålder? :drool
Tror du jag är dum? :kocko
Jag kan det här med att förhandla... Men vafan, det är ju JAG som erbjuder mina tjänster, inte tvärtom..? :va
Ta du beslutet först så får vi se sen...

Edit: Glöm det förresten. Hon är min, bara min! :kär

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Jasså du...? :7peta Det får vi nog "prata" mer om... :fatta!

Så ni ska ut o härja 2005 ändå? Ett tag verkade det tveksamt eller missuppfattade jag det? http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1040718&postcount=6

Team Slowmotion i FFW nästa år då? :tungan

Prata du, ett tips är att prata med vederbörande, det hjälper... :tungan :tungan :näsblod

Att det blir racing för Team Slow Motion Racing tror jag med all säkerhet, hurvida jag ska delta som förare är kanske en annan femma. :3freak
Men att börja planera det redan nu känns rätt onödigt.

Maverick_ou812 skrev:
Tror du jag är dum? :kocko
Jag kan det här med att förhandla... Men vafan, det är ju JAG som erbjuder mina tjänster, inte tvärtom..? :va
Ta du beslutet först så får vi se sen...

Edit: Glöm det förresten. Hon är min, bara min! :kär
EMR Executive Management kommer att handlägga ärendet framåt våren. Det faktum att eventuella grid girls inte ställs till teamledningens förfogande, anses försvårande för ackrediteringsprocessen. En eller varför inte några stycken TILF:s, som vill kladda på teamchefen, kan få dig ackrediterad omedelbart.

Last edited:
valmers skrev:
EMR Executive Management kommer att handlägga ärendet framåt våren. Det faktum att eventuella grid girls inte ställs till teamledningens förfogande, anses försvårande för ackrediteringsprocessen. En eller varför inte några stycken TILF:s, som vill kladda på teamchefen, kan få dig ackrediterad omedelbart.

På Valmers önskelista Julen 2004

1. TILF:s
2. MILF:s
3. Vilken-annan-jävla-ILF som helst
4. GSXR1100R

Back