Någon som behöver en "lärling" i ett ERF team?

Maverick_ou812 skrev:
Lyfter min egen tråd lite (det får man väl :va )

Ställer frågan igen... Är det någon här som behöver hjälp under årets ERF säsong? Allmänna göromål då alltså, har förstått att det alltid behövs en extra hand.

PM eller svar här i tråden!

Micke aka Maverick_ou812
Boka in Falkenberg 23 april :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Boka in Falkenberg 23 april :tummenupp
Micke, den helgen är bokad sedan länge, länge, frågan är väl fortfarande hurvida jag får hjälpa till i "The Båtten is nådd" ni har ju EMR aka Survalmers i teamet?

Tror han är så här sur bara för att det är lördag och han vet att det inte blir nåt ikväll heller. Vi har ju inte fått varken rapporter eller bildbevis på hur TILF jakten gick i Göteborg efter mässan...

Maverick_ou812 skrev:
Micke, den helgen är bokad sedan länge, länge, frågan är väl fortfarande hurvida jag får hjälpa till i "The Båtten is nådd" ni har ju EMR aka Survalmers i teamet?

Tror han är så här sur bara för att det är lördag och han vet att det inte blir nåt ikväll heller. Vi har ju inte fått varken rapporter eller bildbevis på hur TILF jakten gick i Göteborg efter mässan...
Bry dig inte i survalmers, han har mens detta år.

Maverick_ou812 skrev:

Inkom med officiell förfrågan. Ditt ärende behandlas av EMR inom en månad.

Nej!!! Mens? Inte i år också? Stackaren....

Manliga hormontabletter kanske hjälper?

survalmers skrev:
Inkom med officiell förfrågan. Ditt ärende behandlas av EMR inom en månad.
Jaha, du är alltså inte snabbare än så....
Är det inte bättre att jag skickar nåt uppiggande?

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Lyfter min egen tråd lite (det får man väl :va )

Ställer frågan igen... Är det någon här som behöver hjälp under årets ERF säsong? Allmänna göromål då alltså, har förstått att det alltid behövs en extra hand.

PM eller svar här i tråden!

Micke aka Maverick_ou812
Vill inte Gammelfarfar* ha din hjälp??

*GSXRRRRRRRRRRRR1100RRRRR :hihi

Vill du slippa allt krångel med mensvalmers så kan du hjälpa ett proffsteam istället.

Nr:18 skrev:
Vill du slippa allt krångel med mensvalmers så kan du hjälpa ett proffsteam istället.
Räkna med att hjälpa till med motorbyten och sena mekkvällar med cola som den starkaste drycken, dessutom är Mumlan petnoga med allting och gör du minsta misstag så hänger han ut dig offentligt och ser till att du aldrig mer får komma in i en depå.

Enormt Rika Fördettingar

GSXR1100R skrev:
Nej det gör det inte :)

Vad vet du om det gammelgubbe? :fatta!

Vi har haft lite planer på det men det är så fasligt mycket andra tävlingar att vi har svårt att hitta något datum som inte krockar med något annat.
En riktigt sen hösttävling med mörker och rödlysande bromsskivor har vi allt filosofierat om.. vi får väl se vad :tomten säger när hösten kommer!

/HW

HW skrev:
Vad vet du om det gammelgubbe? :fatta!

Vi har haft lite planer på det men det är så fasligt mycket andra tävlingar att vi har svårt att hitta något datum som inte krockar med något annat.
En riktigt sen hösttävling med mörker och rödlysande bromsskivor har vi allt filosofierat om.. vi får väl se vad :tomten säger när hösten kommer!

/HW
Jag sytar naturligtvis på ERF serien din snoris, ifall att det körs långlopp på andra banor har väl jag ingen koll på.

OM det blir av på Sviestad är vi intresserade.

:pannkyss

GSXR1100R skrev:
Räkna med att hjälpa till med motorbyten och sena mekkvällar med cola som den starkaste drycken, dessutom är Mumlan petnoga med allting och gör du minsta misstag så hänger han ut dig offentligt och ser till att du aldrig mer får komma in i en depå.

Enormt Rika Fördettingar
Diskussionen har varit uppe innan:

Team the Båtten is nådd, kunnigt folk med inställningen - var med, ha kul, upplev ERF som det var tänkt från början - Endurance Racing for Fun, kvälls mek och en massa garv.

Team nr 5 HET, kunnigt folk med A- och B- licens som satsar på en topp placering och tar detta lite mer allvarligt, inget lämnas till slumpen, budgeten är lite över medel. Upplev ERF som det var tänkt från början Endurance Racing for Fun.

Svårt att välja (om man nu får det, survalmers vill ju akreditera, Nr 18 är chef i sitt eget hus)

Mycket att lära för en rookie och man kan lära sig på många sätt. Alla ERF tävlingarna är iallafall inskrivna i almanackan och Mo I Rana är väl den enda tveksamma resan, 156 mil enkel mitt i semestern för ett 10 timmars ERF... Hmmmmm, tål att tänka på.

valmers skrev:
Du kan få vara matansvarig. Freppa har sagt upp sig.
Kan man säga upp sig? Måste inte slavar säljas?

Det låter inte helt fel... Gillar att grilla o fixa men vad skall jag servera dig? Surkål? :lol :lol

Nejdå, jag blir gärna matansvarig, skåning som man är så ligger de här med "Mad" en varmt om hjärtat, någon favoriträtt?

Maverick_ou812 skrev:
Kan man säga upp sig? Måste inte slavar säljas?

Det låter inte helt fel... Gillar att grilla o fixa men vad skall jag servera dig? Surkål? :lol :lol

Nejdå, jag blir gärna matansvarig, skåning som man är så ligger de här med "Mad" en varmt om hjärtat, någon favoriträtt?
Nej, glöm det. Vi har anställt en kock redan. Sluta skicka PM. :mad:

Valmers: Varför vara någon annans dräng när jag kan göda mig själv? Är man kapitalistsvin så är man. För övrigt kvarstår erbjudandet att chefa över oss istället. Vi erbjuder fortfarande gratis hårprodukter under tävling.

Maverick - Evil Racing söker alltid folk som vill kränga däck och rodda. Står du ut med en massa potatisar som inte har en aning om hur man kör hoj så är du välkommen. The Båtten is nådd består av alkoholiserade dårar och FET har ju petat sin egna ägare (Iallafall var han inte med på Anderstorp, vilket var apdåligt, för jag tänkte håna honom. Eller bara ge ett tjuvnyp. Eller bara hyra ut min förmåga att krasha in i andra förare. Har inte bestämt mig ännu).

Freppa skrev:
The Båtten is nådd består av alkoholiserade dårar och FET har ju petat sin egna ägare (Iallafall var han inte med på Anderstorp, vilket var apdåligt, för jag tänkte håna honom. Eller bara ge ett tjuvnyp. Eller bara hyra ut min förmåga att krasha in i andra förare. Har inte bestämt mig ännu).
Jag är inte alls petad! Jag fullföljde mina åtaganden per SMS från Italien :mad:

Taktiken funkade ypperligt!

mutorna till tävlingsledningen var väl investerade slantar :hihi

Nr:18 skrev:
Jag är inte alls petad! Jag fullföljde mina åtaganden per SMS från Italien :mad:

Taktiken funkade ypperligt!

mutorna till tävlingsledningen var väl investerade slantar :hihi
Vad krävdes för att få FET på pallen då, jo att du hoppade av som förare och bägge dina inhyrda A-förare körde hem pallplatsen :mad:

FET är FEG :7peta

Last edited:
Freppa skrev:
Valmers: Varför vara någon annans dräng när jag kan göda mig själv? Är man kapitalistsvin så är man. För övrigt kvarstår erbjudandet att chefa över oss istället. Vi erbjuder fortfarande gratis hårprodukter under tävling.

Maverick - Evil Racing söker alltid folk som vill kränga däck och rodda. Står du ut med en massa potatisar som inte har en aning om hur man kör hoj så är du välkommen. The Båtten is nådd består av alkoholiserade dårar och FET har ju petat sin egna ägare (Iallafall var han inte med på Anderstorp, vilket var apdåligt, för jag tänkte håna honom. Eller bara ge ett tjuvnyp. Eller bara hyra ut min förmåga att krasha in i andra förare. Har inte bestämt mig ännu).
Feppa!
Vet inte ens hur denna tråd kom upp till ytan, Valmers måste ha slickat på paddor igen.
Gällande The Båtten is Nådd så tack men nej tack, inte en chans i h- vetet... No more comments.

Potatisar låter trevligt men nästa ERF är väl i Mo i Rana...? Har nån sett en världskarta? Det är liksom på andra sidan jordklotet. Annars passar jag bra in i gänget, GSXR1100R har klassat mig som icke rutinerad förare och jag kan alltså inte heller köra hoj! :hihi

@Valmers. Sluta nu med dom tunga drogerna, du får inga PM det är antingen hallucinationer eller önsketänkande.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman