Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Känns nästan rimligt att åka upp till tokholm för att se er gasa, mäkta imponerad över beemern och även den dära konstiga HDn. Jörgen har du inga bilder på hur den ser ut med det nya blåset?
Inga bra bilder tycker jag
Skulle vara kul att prova mot Nisse igen. Det nya avgassystemet samt sprutkonverteringen gav mig ju en ökning från 127 rwhp och 165 Nm när vi rejsade sist 2007 till 137 rwhp och 178 Nm i somras.
Får se vad det blir för effekt i år... Har beställt nya kolvämnen och letar efter en firma som kan specialtillverka kammar med en profil vi ska prova. Men det är svårt att slå en vass bil i top speed med en nakenhoj som min tror jag. Man hänger som en plastpåse i styret som det är redan nu. 210 och kanske även 402 meter är nog gynsammast för min hoj. 201 kan den vara rätt giftig på när allt stämmer.
Jag själv måste träna bort lite vinterspäck också
/J
Det gör ont att säga det men din HD ser faktiskt jävligt giftig utHar du några tider på 402 resp. 201m?
Inga bra bilder tycker jag
Skulle vara kul att prova mot Nisse igen. Det nya avgassystemet samt sprutkonverteringen gav mig ju en ökning från 127 rwhp och 165 Nm när vi rejsade sist 2007 till 137 rwhp och 178 Nm i somras.
Får se vad det blir för effekt i år... Har beställt nya kolvämnen och letar efter en firma som kan specialtillverka kammar med en profil vi ska prova. Men det är svårt att slå en vass bil i top speed med en nakenhoj som min tror jag. Man hänger som en plastpåse i styret som det är redan nu. 210 och kanske även 402 meter är nog gynsammast för min hoj. 201 kan den vara rätt giftig på när allt stämmer.
Jag själv måste träna bort lite vinterspäck också
/J
Ja min pingelsoppakran hade ställt sig rakt bak av fartvinden istället för tvärs åt höger som är ON, och den pinnen är bara 2cm lång. Som tur är så är reserv-läget rakt bak.![]()
Jag vill! Kör upp kärran på släp och traila ner, kan köra i D-mode då går den som en 600a skulle jag tro![]()
Nån som vill gasa lite?
Lite mer effekt -09, lite sämre grepp
http://www.youtube.com/watch?v=twq3-5Piwp0
Kalas!Jag ställer gärna upp!
Bara att höra av sig vid intresse.
Hoppas på en tur till Meca nångång kanske, så finns jag där i närheten
Det var ju satan vad den fläskar på nu! Antar att du kör med bättre gummi i backen nu också![]()
Kul att se filmerna. men som sagt, synd att det var lite mörkt.
Det är lite som nån skrev i början. Som hojfantast "tror" man att en hoj alltid kör ifrån allt.
Och som bilfantast.. ja, då vet jag inte vad jag tror..
Skulle va rätt kul att se lite "standardhojar" mot lite "standardbilar".
Med standard(sport)hojar menar jag t ex hojar utan nåt supertrim, mot nån standard(sport)bil, typ RS4 eller liknande. Sånt som är troligt att man stöter på ute på vägarna.
Hehe jag kan absolut testa, men som du säger så lär det inte vara nån större idéHa, hade glömt bort denna tråd.
Klart den skall upp igen.
Bil vs. hoj är alltid roligt oavsett vem som vinner. (alltid retar det någon)
Fast nu kanske det inte är så värst mycket att jämföra längre när man själv kör en Blackbird turbo![]()
Kör man typ en vanlig 600 -95a utan kåpor kan det nog blir jämnt?Kul att se filmerna. men som sagt, synd att det var lite mörkt.
Det är lite som nån skrev i början. Som hojfantast "tror" man att en hoj alltid kör ifrån allt.
Och som bilfantast.. ja, då vet jag inte vad jag tror..
Skulle va rätt kul att se lite "standardhojar" mot lite "standardbilar".
Med standard(sport)hojar menar jag t ex hojar utan nåt supertrim, mot nån standard(sport)bil, typ RS4 eller liknande. Sånt som är troligt att man stöter på ute på vägarna.
Kalas, ska du ut ikväll? Är ju onsdag och alltStäller upp om fler tillfällen kommer
Mvh.
hetsar du![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |