Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kommer inte ihåg exakt, men dom gånger jag startar på 3an så var det 100 har jag för mig, och på 4an runt 140. 5an bör varit runt 170 kanske![]()
som skjuten ur en kanon sticker HDn iväg vid stilla stående![]()
You dirty dog![]()
Att ta saker ur sitt sammanhang.....kanske ska börja knega på Aftonbladet
Det är en djävla skillnad jämfört med att rulla runt på en original sporthoj eller Porsche.
Orginal, du ska veta att jag har slipon![]()
Haha! Du behåller ju inte ens din hoj över vintern!Det är inte många bilar som ens är i närheten... Men kul att nisses bil rör på sig
...oftast så brukar det se ut såhär när folk från zandlåda.com utmanar hojjar:
http://www.youtube.com/watch?v=v1CBBcDMTao&mode=related&search=![]()
![]()
![]()
Enda gången jag fått smisk av bil, rakt fram, var mot en CLS 65 Kleemann, den har väl 612 hk org, V12 och dubbelturbo. Den jag gasade mot hade dock dubbelt så högt laddtryck och lite värre laddluftkylare, var väl runt 740 hk på hjulen enl ägaren iaf. Körde R1an, 2006, vi gasa från Gullmars till Ösmo, och han piska mig gång på gång på gång... Gick jämt på 2an, när jag peta i 3an gled han ifrån, vid 4an var han hundratals meter framför![]()
Man ska inte va allt för stöddig på hoj, finns en del sleepers
...på bulten kan de dock hälsa hem
Ok. Du är king!![]()
Haha! Du behåller ju inte ens din hoj över vintern!
På 80-talet höll man koll på vad hojarna hette, idag vill ägarna att man ska minnas...![]()
haha nja...jag har haft tur, 3e året i rad, eller om det är 4e, som jag lyckas sälja hoj när säsongen i princip är slut. Men oftast så hinner jag med 1500 mil+ mellan april-aug. även lurat liemannen denna gång, känner på mig att jag undvek en incident i år iom att sälja strax före säsongens slut.
men det blir comeback till våren, och då ska det inte sparas på ngt![]()
jag måste va ärligast på internet? ...den enda som erkännt att jag som bilförare fått smisk av hoj, samtidigt som jag som hojförare erkännt att jag fått smisk av bil
tillochmed fått smisk fysiskt av jörgen..dock ofrivilligt
haha
Jörgen gammel stånkan verkar ju röra på sig impressiveÄven om jag tycker det tjuvstartas i dett sista racet
![]()
Klart imponerad av slädens framfart!![]()
Jag är även imponerad av Bimmern. Gillar den bilen mer än alla dyra så kallade lyxbilar.
Jag har försökt leta rejs här nere, men det är skitsvårt. Folket står ju bara vid Shell i stan och hänger....![]()
Jag får nog flytta upp till Tokholm igen.....har jag kvar hojen nästa år så stvekar jag inte att ställa upp och köra!![]()
Kan även köra med en vanlig "steg3- bil" så folket får se att det krävs mkt mer än så för att ens ha häng på en sporthoj.
Kanske är jag klar med mitt turbobygge, (bil) men vi får se i vinter...
Nisse ska ha en stor eloge för att han kör och fixar film! Plus att han håller en skön profil i forumsvärlden!![]()
/Anders
....Sothoran då![]()
Ja du Jörgen, den där hojen är bara för mkt![]()
Du kommer säkert att trolla fram mer effekt i den framöver, men det är f-n ruskigt vad den går, även om den den fadar ut över 200km/h. Vilket ser ut att vara rätt lagom om du inte vill blåsa bort helt![]()
Djupt imponerad
![]()
![]()
Har en konstig känsla av att vi kommer att få se den på film fler gånger, och iaf jag väntar redan på nästa![]()
Har en konstig känsla av att vi kommer att få se den på film fler gånger, och iaf jag väntar redan på nästa![]()
I know, har just tankat ned den från din byggtråd.Här är den, så din känsla var ju korrekt
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3240712&postcount=887
/J
I know, har just tankat ned den från din byggtråd.
Om jag gillade den? Nja..., ok..., lite då![]()
![]()
Äras den som äras bör iofs, och visst ska han ha kred för filmen som sådan, men vad gäller "lill" hojens existens så är du nog att betrakta som ansvarigTack! Det är Cyréns förtjänst
/J
Tack! Det är Cyréns förtjänst
/J
Cool hoj, Jag är mest imponerad av att den håller en hel film! "min" sprillans S&S 100" höll bara 7 repor http://stabbarps-auto.com/images/hd4.JPGså min HD-period är över, trajjorna brukar hålla minst 8 repor
Kom ner till Malmöbanan till sommaren så utmanar jag dej med min gattrajja, det borde bli rätt tajta race
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|