HW
Behandlar dig som du behandlar mig!
Jodå, små muskler värker mindre än stora. Du är den lyckligast (lotta)de av alla!!!
/HW
/HW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wheeliegirl skrev:2089816Tack för idag grabbar, det var riktigt skoj!
Det fanns ju t.o.m. lite långsammare förare som jag kunde hänga på!![]()
Men attans vad trött man blev, undrar verkligen om denna sport är gjord för små tjej-muskler, haha![]()
![]()
Vem kör den gula vad det nu är 450n?erik skrev:2091646Så här såg det ut igår: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2091638&posted=1#post2091638
Olof Eriksson skrev:2091678Vem kör den gula vad det nu är 450n?
Edit, såg att det var två, så vem kör vilken?![]()
Tackar!erik skrev:2091685#19 = Lennartsson
#31 = Kallies
RookieSM skrev:2089822
Jag känner mig förolämpad.
Olof Eriksson skrev:2091694Tackar!
Hur ser det ut för kallies vs lennartsson då?
*Edit, de e konstigt att se Eifrém på en husky
Japp det kan du. Se till att göra det i tid bara. För mig brukar korden komma fram innan jag hinner märka det :/Lunkan skrev:2092968Mmm...kanonhelg! Bra väder å trevligt folk! Jag har oxå massa bilder från Lördag & Måndag, men ja tänkte skona er från dom, de ligger ju redan över 300 bilder på SH från helgens Supermoto!
Har en fråga, eftersom däcken blir ganska så jättemycket mer slitna på högersidan, kan man vända på slicksen å köra några träningar till på dom?
Du har förmodligen mail.Swedie skrev:2092911Evil M, kan du ge mig bilderna på något sätt? är det många? om mindre än 5 mb, skicka till swedie (och sen ett @ tecken) sporthoj.com (gör så där för att slippa spam).
Var det du som åkte runt med en hjälmkamera i Lördags? Kommer filmen upp någonstans för allmänheten? Vore skoj att se.Cybernisse skrev:2091441Håller med dig på alla tre punkter....
#STORT tack till alla som gjorde helgen lyckad +solen....![]()
![]()
![]()
#Kan ha vart jag..![]()
#Jag har tydligen också små muskler. symptomen stämmer...
Ps: Micke K har snyggaste hojjen!!!![]()
![]()
![]()
Lunkan skrev:2092968Mmm...kanonhelg! Bra väder å trevligt folk! Jag har oxå massa bilder från Lördag & Måndag, men ja tänkte skona er från dom, de ligger ju redan över 300 bilder på SH från helgens Supermoto!
Har en fråga, eftersom däcken blir ganska så jättemycket mer slitna på högersidan, kan man vända på slicksen å köra några träningar till på dom?
Dee_cati skrev:2093381Hade du dragit när jag var där vid lunch idag alltså? Kände inte igen en kotte men nu vet man vem Lasse är iaf....
*alla borde ha en bild på sig i sin profil...*
Evil M skrev:2092555Vart kan man lägga ut en bund bilder på nätet någonstans? Tex som ett fotoalbum som man kan länka till.
Har en del bilder från träningen i Lördags men ingenstans att lägga upp dem. Orkar inte förminska bild för bild och kleta in här. Fixa hemsida för bilderna vet jag ej hur man gör.
Jasså du VAR där ändå! Men ... kunde du inte stannat ett tag till? Tror jag kände igen dig i en röd bil... vi möttes vid guppet på väg in =) åååhDee_cati skrev:2093381Hade du dragit när jag var där vid lunch idag alltså? Kände inte igen en kotte men nu vet man vem Lasse är iaf....
*alla borde ha en bild på sig i sin profil...*
Olof Eriksson skrev:2091694Tackar!
Hur ser det ut för kallies vs lennartsson då?
*Edit, de e konstigt att se Eifrém på en husky
CoRuS skrev:2094138Som sagt Kallies kommer att bli giftig under denna säsong. Han var riktigt snabb på sin Husky som förövrigt är Eddie Seels förra VM-hoj.. Återstår att se resultat från Anderstorp.
Ola körde Husky i Örebro, men kommer att ställa upp som förare för Highland Motors i 450cc...![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |