Nästa helg: Örebro?

Evil M skrev:
2095238 Nu har jag suttit i en timme och laddat upp bilder på en sida där man skapade sitt eget fotoalbum. Var bara det att man kunde bara ladda upp en viss mängd i månaden så alla bilder blev inte med, det är runt 60 bilder till. Det är mest på mig då det var min tjej som fota. Här är en länk i alla fall om någon vill kolla.

http://evil-m.magix.net/

Klicka på supermoto sen är det bara att bläddra och spara bilder om ni vill det. Det är varierande kvalite men men.

Ooj vilka fina bilder :)
Tänk att jag åtminstone fick till några bra... Övning ger färdighet!

Evil M skrev:
2095238 Nu har jag suttit i en timme och laddat upp bilder på en sida där man skapade sitt eget fotoalbum. Var bara det att man kunde bara ladda upp en viss mängd i månaden så alla bilder blev inte med, det är runt 60 bilder till. Det är mest på mig då det var min tjej som fota. Här är en länk i alla fall om någon vill kolla.

http://evil-m.magix.net/

Klicka på supermoto sen är det bara att bläddra och spara bilder om ni vill det. Det är varierande kvalite men men.
Har kört 7h på den banan under helgen och jag fastnade inte på en ända bild. He he....

Stoffy skrev:
2095988 Har kört 7h på den banan under helgen och jag fastnade inte på en ända bild. He he....

Tror inte jag var med på någon heller...Hehe

Vi är väl för snabba kanske för slutartiderna......

Stoffy skrev:
2096055 Ditt skinnställ ser alldeles för nytt ut........
Gasa på pöjk.

Kan ju bero på det e nytt oxå...hehe
Ska vi kolla på skinställ borde du gasa mindre... :7peta

Lennartsson skrev:
2096063 Kan ju bero på det e nytt oxå...hehe
Ska vi kolla på skinställ borde du gasa mindre... :7peta
Det var då det!
Nu gasar jag bevisligen för lite. Kan nästan sätta på mig mitt nya snart ;)
Du jag har PMat dig!
Kolla det blinkande brevet uppe i höger hörn!!! Dhöööö

själv sitter jag och töjer mitt skinnställ med min isterbuk, kommer aldrig mer duscha ett skinnställ, det sitter hårdare än för 10 kg sen

Stoffy skrev:
2096073 Det var då det!
Nu gasar jag bevisligen för lite. Kan nästan sätta på mig mitt nya snart ;)
Du jag har PMat dig!
Kolla det blinkande brevet uppe i höger hörn!!! Dhöööö

Ja å ändå e du snabb som blixten...... Ta det nya nu!
Blink hit och dit... Sova nu...Kör vi nått på Täby nu i veckan?

TERMINATOR skrev:
2096075 själv sitter jag och töjer mitt skinnställ med min isterbuk, kommer aldrig mer duscha ett skinnställ, det sitter hårdare än för 10 kg sen

Vasselin på hela dig sen bara ner i det.... Sen ta av det när rimfrosten kommer i höst...... :banana

Lennartsson skrev:
2096088 Ja å ändå e du snabb som blixten...... Ta det nya nu!
Blink hit och dit... Sova nu...Kör vi nått på Täby nu i veckan?

Vasselin på hela dig sen bara ner i det.... Sen ta av det när rimfrosten kommer i höst...... :banana

jag ska ha det på mej varje dag tills det sitter ok, just nu gör det ont i pungen

Lennartsson skrev:
2096024 Fan vad coolt.....

Den finns dessutom i JÄTTE format om du vill ha orginalbilden... Hör av dig i så fall. Jag har även några till på dig från söndagen, i lördags blev det inge fotande eftersom jag körde själv.

/ Erik #91

erik skrev:
2096312 Den finns dessutom i JÄTTE format om du vill ha orginalbilden... Hör av dig i så fall. Jag har även några till på dig från söndagen, i lördags blev det inge fotande eftersom jag körde själv.

/ Erik #91

Har du bilder på mig vill jag väldigt gärna ha dom om jag får..... Vill du får du gärna maila mig de bilder du har.

Stoffy skrev:
2095988 Har kört 7h på den banan under helgen och jag fastnade inte på en ända bild. He he....

Jodå, du fastnade visst det! Men EvilM hade inte plats att lägga upp alla på sin fotosida.
Du får la hojta om du vill ha bilderna så löser vi det, både jag o Evil har dem.
Men kan inte lova att de är lika bra som Eriks bilder =)

Lennartsson; jag tror jag fick med dig på en bild. Är lite osäker, ser ut som det står 15 på nummerplattan, men är nog 19.. Hör av dig om du vill ha den.

//Zandrah

Last edited:
Wheeliegirl skrev:
2096319 Jag och HW fastnade nog inte heller på bild i söndags.... :)

Jo, du fastnade. HW är det nog värre med.

Lennartsson skrev:
2096441 Har du bilder på mig vill jag väldigt gärna ha dom om jag får..... Vill du får du gärna maila mig de bilder du har.

Jag kan mejla när jag kommer hem ikväll.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT