Lennartsson
Ny medlem
RookieSM skrev:2106515Jag var där för att bevittna det..![]()
Kan tänka mig ni som såg det lever länge för ett gott skratt sägs ju förlänga det.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RookieSM skrev:2106515Jag var där för att bevittna det..![]()
Det känns inte långt bort... Behöver bara pengarRaceMe skrev:2106479Hej Olle, kul att höra din röst. Har ytterligare en aspekt. "Eller så kan man ju köra med 17 tumshjulen på crossbanan. För det är väl dom hjulen som man har på hojjen på en motardtävling. Jag gissar på att det är dom hjulen Sweedie ska ha på när det är tävlingsdax." Här har vi ingen tjäle kvar. Så Flytta söder ut så du kan vara med och träna med oss.
Olof Eriksson skrev:2106530Det känns inte långt bort... Behöver bara pengar
Jo men de e ganska ledsamt att åka sandcrossbana bara, å här uppe i norrland öppnar dom ganska mycke tidigare än jordbanorna! Det var typ så jag menade
Jag åker crossbana endast med 17" och det går ju bra, men det förutsätter att det är jord och ganska tort. Här öppnar man inte jordbanan förns i juni typ...
LeZZe skrev:2108016någon som har bilder på dagens träning??
LeZZe skrev:2108016någon som har bilder på dagens träning??
Zandrah skrev:2108259Blev en del bilder här med, men säkerligen inte lika bra som de i eriks kamera
Återkommer senare med ett urval.
Stefan skrev:2108299Säg inte det, tänk på att det va jag som höll i kameran och jag är mer darrhänt än en avdankad alkis.
Tog iofs nästan 300 bilder så de vore ju själv fan om inte nån blev bra
RaceMe skrev:2111059Jag börjar att tröttna på oviljan innom klubben att vara träningsledare. I morgon är det träning mellan 17.00 till 20.00. Det står vakant på teknis hemsida, men jag är i morgon. Så ni som vill komma och träna, det går bra.
Lista kommer att anordnas efter militära principer. Dagar delegeras och tillförordnad löser ersättare om han inte kan.
Så får vi se om det går bättre. Kanske inte, men vi får se.
Välkomna.
Jocke W skrev:2111126Ill be there!
RaceMe skrev:2111059Jag börjar att tröttna på oviljan innom klubben att vara träningsledare. I morgon är det träning mellan 17.00 till 20.00. Det står vakant på teknis hemsida, men jag är i morgon. Så ni som vill komma och träna, det går bra.
Lista kommer att anordnas efter militära principer. Dagar delegeras och tillförordnad löser ersättare om han inte kan.
Så får vi se om det går bättre. Kanske inte, men vi får se.
Välkomna.
Rancid-Racing skrev:2111423Tyvär det enda som funkar...
Vi har haft samma problem i SMK-Södermanland (och säkert många andra klubbar oxå), med träningsvakter.
Även där "delegeras" dagarna ut, och ersättare får fixas bäst man vill.
Kör hårt bara![]()
![]()
En klubb byggs ju inte på styrelsen eller 5st eldsjälar
Hade du haft handskar med dödskallar på hade du oxå varit jublande glad. MEN NU HAR JU INTE DU DET SÅ....Spider skrev:2112136Från i söndags.
Fyllde på i http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=117226 med övriga bilder.
Bild 1: Så här stolt var min son också när han var fyra år och precis hade fått nya fotbollsmålvaktshandskar.
Bild 2: Gråben, Hjulben och Baloo
.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |