Nästa helg: Örebro?

RaceMe skrev:
2106479 Hej Olle, kul att höra din röst. Har ytterligare en aspekt. "Eller så kan man ju köra med 17 tumshjulen på crossbanan. För det är väl dom hjulen som man har på hojjen på en motardtävling. Jag gissar på att det är dom hjulen Sweedie ska ha på när det är tävlingsdax." Här har vi ingen tjäle kvar. Så Flytta söder ut så du kan vara med och träna med oss.
Det känns inte långt bort... Behöver bara pengar :P

Jo men de e ganska ledsamt att åka sandcrossbana bara, å här uppe i norrland öppnar dom ganska mycke tidigare än jordbanorna! Det var typ så jag menade :)

Jag åker crossbana endast med 17" och det går ju bra, men det förutsätter att det är jord och ganska tort. Här öppnar man inte jordbanan förns i juni typ...

Olof Eriksson skrev:
2106530 Det känns inte långt bort... Behöver bara pengar :P

Jo men de e ganska ledsamt att åka sandcrossbana bara, å här uppe i norrland öppnar dom ganska mycke tidigare än jordbanorna! Det var typ så jag menade :)

Jag åker crossbana endast med 17" och det går ju bra, men det förutsätter att det är jord och ganska tort. Här öppnar man inte jordbanan förns i juni typ...

Ja, jag förstod det. Kasa runt på sandbana är nog nästan lika svårt som genomsur jordbana med 10 cm lera.

Pengar??? Jag bäddar åt dig i speakertornet, så kan du bo där till i Höst. Och det är gratis. Så blir du kändis samtidigt. :tungan

Men örebros crossbana går att köra med 17 tumshjul riktigt bra om det är torrt. Så det är inga problem. Så där kan faktiskt dom som vill i morgon få prova på, bara att åka ner och betala träningsavgiften.

LeZZe skrev:
2108016 någon som har bilder på dagens träning??

Blev en del bilder här med, men säkerligen inte lika bra som de i eriks kamera :)
Återkommer senare med ett urval.

Zandrah skrev:
2108259 Blev en del bilder här med, men säkerligen inte lika bra som de i eriks kamera :)
Återkommer senare med ett urval.

Säg inte det, tänk på att det va jag som höll i kameran och jag är mer darrhänt än en avdankad alkis.

Tog iofs nästan 300 bilder så de vore ju själv fan om inte nån blev bra

Stefan skrev:
2108299 Säg inte det, tänk på att det va jag som höll i kameran och jag är mer darrhänt än en avdankad alkis.

Tog iofs nästan 300 bilder så de vore ju själv fan om inte nån blev bra

Många blev faktiskt bra, postar senare ikväll.

:mad: Jag börjar att tröttna på oviljan innom klubben att vara träningsledare. I morgon är det träning mellan 17.00 till 20.00. Det står vakant på teknis hemsida, men jag är i morgon. Så ni som vill komma och träna, det går bra.

Lista kommer att anordnas efter militära principer. Dagar delegeras och tillförordnad löser ersättare om han inte kan.

Så får vi se om det går bättre. Kanske inte, men vi får se.

Välkomna.

Ill be there!

RaceMe skrev:
2111059 :mad: Jag börjar att tröttna på oviljan innom klubben att vara träningsledare. I morgon är det träning mellan 17.00 till 20.00. Det står vakant på teknis hemsida, men jag är i morgon. Så ni som vill komma och träna, det går bra.

Lista kommer att anordnas efter militära principer. Dagar delegeras och tillförordnad löser ersättare om han inte kan.

Välkomna.

RaceMe skrev:
2111059 :mad: Jag börjar att tröttna på oviljan innom klubben att vara träningsledare. I morgon är det träning mellan 17.00 till 20.00. Det står vakant på teknis hemsida, men jag är i morgon. Så ni som vill komma och träna, det går bra.

Välkomna.

Tyvär det enda som funkar...
Vi har haft samma problem i SMK-Södermanland (och säkert många andra klubbar oxå), med träningsvakter.
Även där "delegeras" dagarna ut, och ersättare får fixas bäst man vill.
Kör hårt bara :tummenupp :tummenupp
En klubb byggs ju inte på styrelsen eller 5st eldsjälar

Rancid-Racing skrev:
2111423 Tyvär det enda som funkar...
Vi har haft samma problem i SMK-Södermanland (och säkert många andra klubbar oxå), med träningsvakter.
Även där "delegeras" dagarna ut, och ersättare får fixas bäst man vill.
Kör hårt bara :tummenupp :tummenupp
En klubb byggs ju inte på styrelsen eller 5st eldsjälar

Näe, det är sant. Vi är som tur är fler än fem. det ordnade sig med träningsledare, så jag borde ha uttryckt mig lite annorlunda. Men det är bra ibland att höja rösten. "Ovilja innom klubben" är nog fel uttryck, men säg så här då: Det behövs alltid en fåraherde för att fösa en skock får om man vil ha dom i en särskild riktining. :hihi Hmmm... vem är det svarta fåret då? Undertecknad månntro? :gnissla

Hursom, välkomna i morgon.

Kjelle, Lennartsson och jag dyker upp och sladdar lite.
Tror Ola kommer oxå men han har lite problem med sin handled. Hopps den läker till helgen.

Bifogat

• jocke.jpg
    jocke.jpg
    69.7 KB · Visningar: 143
  • de-tre.jpg
    de-tre.jpg
    87.7 KB · Visningar: 66
Last edited:
Spider skrev:
2112136 Från i söndags.

Fyllde på i http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=117226 med övriga bilder.

Bild 1: Så här stolt var min son också när han var fyra år och precis hade fått nya fotbollsmålvaktshandskar.

Bild 2: Gråben, Hjulben och Baloo

.
Hade du haft handskar med dödskallar på hade du oxå varit jublande glad. MEN NU HAR JU INTE DU DET SÅ.... :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT