erik skrev:2085244Jag tycker det låter mycket med 22 om det bara ska köras på asfalten. Jaja, det visar sig i morgon.
du får nog plats så stor är du inte, eller ska du åka guldvinge

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
erik skrev:2085244Jag tycker det låter mycket med 22 om det bara ska köras på asfalten. Jaja, det visar sig i morgon.
Swedie skrev:2084998Jahå! tre dagar? Det visste jag inte. Men det lär nog bli bra med 1 dag.
Hur ser upplägget ut vad gäller körning? Är det om vart annat med slön, måttlig och apsnabb?![]()
Nä, kom när du vill. El till däckvärmare finns inte, du kan få använda elen om du vill ladda mobilen eller liknande så elverk rekommenderas. Plats finns, det är grusparkering så du blir nog nöjd med din kärra så kan du ha hojen stå på bra underlag.Swedie skrev:2086045jahå, måste man vara i tid? tänkte puttra iväg härifrån runt 7, framme troligen precis efter 9 o redo att köra runt 10. lär ändå vara för kallt kl9.
finns det el? jag vill gärna använda däckvärmare.
hur stor parkeringsyta? kanske kommer med en mongostor trailer...
Vet inte om någon hade tid att ta bilder när det var så kul att köra.Kymi skrev:2088035Och alla bilder läggs upp?![]()
JAAAAA det är helt klart den roligaste dagen på länge och vilket jävla fäste det blev när det hade värmt på lite..kul med så mycket folk ..supermoto=slangfritt..Evil M skrev:2088315Så skönt att säsongen är igång, skitkul idag.
Zandrah knäppte en del bilder, lägger upp senare i kväll eller i morgon![]()
Swedie skrev:2088354tjejen min tog 270 bilder... ska se om jag kan lägga upp dom någonstans![]()
Kymi skrev:2088468![]()
![]()
vad blev det för pickis om man får fråga?
Dee_cati skrev:2089425Sista bilden i ditt inlägg, snubben längst till vänster halvt utanför bild... Är det Mattias!? Vågar han visa sig i närke verkligen? Jag ser itne magen på honom så jag kan inte utesluta om det är han eller om det är någon stackare som bara är lik honom![]()
RaceMe skrev:2089631Det är Marcus på bilden. RookieSM.
Du då, som nästan bor vid våran bana. När kommer du att visa dig hos oss då?![]()
Idag blev vi 15 st som tränade. Igår 25 st. Det är öppet även i Morgon. Från 09.00 till eftermiddag. Micke Kallie har bott här uppe i två nätter nu. Det är bra. Flera som honom vill vi ha.
Dee_cati skrev:2089687Sjukskriven pga trolig disk-förskjutning i ryggen
Sen är jag total nybörjare dessutom, hur skulle det se ut om ni släppte ut mig på banan ihop med fullblods-proffs![]()
Jag kommer dit så fort jag har fått i ordning hojen och ryggen är lite bättre. Saknar fortfarande o-ring till bromsoket och sen ska det monteras uppsamlingskärl mm. Men snart så....
Anmäld!RaceMe skrev:2089742Tråkigt, ryggen ska man vara rädd om. Det är stor variation på körkunskaper hos oss som tränar nu. Och det är inga problem. Vi har ju allihopa samma intresse. Och alla är kompis med alla. Så det är inget att vara rädd för. Men passa på att meka lite medans du är stukad i kroppen, så hojjen är klar och får stå och vänta på dig.
Och alla här borde passa på att anmäla sig till våra träningsläger nu innan det blir fullt. Vi vill ju ha in flera i denna sport. Så ju flera "totalnybörjare" som huserar här i landet, desto bättre. Det är ju först då som sporten börjar att växa. Annars kommer sporten att dö ut med bara "dinosaurier" som mig. Och bättre instruktörer på lägrena kan man ju inte få, än dessa herrar. Du hittar läger på dessa länkar.
www.dygd.nu
www.teknismc.se
Jag känner mig förolämpad.Dee_cati skrev:2089425Sista bilden i ditt inlägg, snubben längst till vänster halvt utanför bild... Är det Mattias!? Vågar han visa sig i närke verkligen? Jag ser itne magen på honom så jag kan inte utesluta om det är han eller om det är någon stackare som bara är lik honom![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |