Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Härligt Stefan, jag kommer ut på lunchen med en påse McDonalds och kollar.Stoffy skrev:2069722Senaste nytt!!!
Officiellt kommer vi att öppna banan i påsk.
Idag har dock några idioter i klubben jobbat med att få banan klar vilket dom klarade bättre än förväntat: Detta betyder att det blir träning redan imorgon SÖNDAG.
Vi kommer att öppna kl 11.00 och köra tills vi blir trötta.
Klubben som håller i täningen är www.teknismc.se
Dom hade fel idag, skurar brukar oftast bli uppehåll om inte så finns det regndäck.TERMINATOR skrev:2069775hoppas dom har fel
Söndag 12:00
Mulet och byar av snöblandat regn.
-3 till +4
Syd 4 m/s
Stoffy skrev:2070705Dom hade fel idag, skurar brukar oftast bli uppehåll om inte så finns det regndäck.
Tänk att jag vaknade upp idag och solen log mot migTERMINATOR skrev:2070891jepp och paraflax![]()
Stoffy skrev:2070935Tänk att jag vaknade upp idag och solen log mot mig
Ser ut som om vi borde klara oss från regn idag.
rejser skrev:2072336Jaha...nu har Jimmy börjat skita ner den rena fiiina hojen![]()
Jag höll på att frysa händerna av mig när jag körde enduro idag, det lär inte varit varmare att köra motard...brrr.
RaceMe skrev:2072048Lite bilder från i dag. Dom talar för sig självt.
Jag körde inte, men ångrar mig lite nu. Men jag hade ingen lust när jag kom dit. Det snöade ju. Och två plusgrader. Men det kanske blir sådana förhållanden på tävlingarna i början på säsongen.
doordie skrev:2074093J.Engström har snyggaste däckvärmarna!
Undrar om däckvärmare är bra på isen!![]()
RaceMe skrev:Och Barret kan ju ta med sin luftmadrass, så kanske du även pumpar upp den, denna gång.
Välkomna.
Swedie skrev:2084998Jahå! tre dagar? Det visste jag inte. Men det lär nog bli bra med 1 dag.
Hur ser upplägget ut vad gäller körning? Är det om vart annat med slön, måttlig och apsnabb?![]()
RaceMe skrev:2085032Det beror på hur många vi blir. Vi löser det tillsammans under morgondagen. Men om vi blir för många så delar vi på oss. Får ju bara vara 22 st på banan samtidigt om jag minns rätt. (Har inte data på det tillgängligt just nu.)
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |