Nästa helg: Örebro?

hoppas dom har fel

Söndag 12:00

Mulet och byar av snöblandat regn.
-3 till +4
Syd 4 m/s

Stoffy skrev:
2069722 Senaste nytt!!!
Officiellt kommer vi att öppna banan i påsk.
Idag har dock några idioter i klubben jobbat med att få banan klar vilket dom klarade bättre än förväntat: Detta betyder att det blir träning redan imorgon SÖNDAG.

Vi kommer att öppna kl 11.00 och köra tills vi blir trötta.
Klubben som håller i täningen är www.teknismc.se
Härligt Stefan, jag kommer ut på lunchen med en påse McDonalds och kollar. :)

Kommer påsk helgen om vädret är bra. Jag har ju bara gatdäck till min hoj så lite mer värme gör ju inget, man måste ju kunna gasa någonting utan att det ska toksläppa.

TERMINATOR skrev:
2069775 hoppas dom har fel

Söndag 12:00

Mulet och byar av snöblandat regn.
-3 till +4
Syd 4 m/s
Dom hade fel idag, skurar brukar oftast bli uppehåll om inte så finns det regndäck.

Stoffy skrev:
2070935 Tänk att jag vaknade upp idag och solen log mot mig :)
Ser ut som om vi borde klara oss från regn idag.

Regn!!! Ja, iaf varmt, flytande regn. Det småsnöar just nu, och två grader varmt. Snön ligger kvar på sina ställen vid sidan av banan, så det ska bli intressant. Regndäck, långkallingar och dubbla tröjor. He he. Tur man har värme o varm dusch i bussen. Kanske behövs mellan passen. :hihi

Lite bilder från i dag. Dom talar för sig självt.

Jag körde inte, men ångrar mig lite nu. Men jag hade ingen lust när jag kom dit. Det snöade ju. Och två plusgrader. Men det kanske blir sådana förhållanden på tävlingarna i början på säsongen.

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    131.6 KB · Visningar: 91
  • premiär.JPG
    premiär.JPG
    112.7 KB · Visningar: 100
  • 3.JPG
    3.JPG
    112.4 KB · Visningar: 85
  • 5.JPG
    5.JPG
    127.1 KB · Visningar: 82
  • 2.JPG
    2.JPG
    132 KB · Visningar: 103
  • 6.JPG
    6.JPG
    134.2 KB · Visningar: 101
Nu är den officiella inbjudan till premiärträning upplagd på hemsidan iaf.

Ser ju ut att ha varit jätteskoj idag grabbar :)
Jocke E på besök med nya hojen ser jag. Såg bra ut antar jag??
Är det möjligen Birgersson man ser på en bild oxå? På Husa numera?!

Jaha...nu har Jimmy börjat skita ner den rena fiiina hojen :4skrika
Jag höll på att frysa händerna av mig när jag körde enduro idag, det lär inte varit varmare att köra motard...brrr.

rejser skrev:
2072336 Jaha...nu har Jimmy börjat skita ner den rena fiiina hojen :4skrika
Jag höll på att frysa händerna av mig när jag körde enduro idag, det lär inte varit varmare att köra motard...brrr.

Ja, Jimmy var den som körde med mest nedlägg idag. Grymt nedlägg med handtagen i backen. Titta noggrannare så ser du vissa förändringar på bromsgreppet.

Årets första marksyning går till Jimmy. Det är halt att bromsa på blött.

RaceMe skrev:
2072048 Lite bilder från i dag. Dom talar för sig självt.

Jag körde inte, men ångrar mig lite nu. Men jag hade ingen lust när jag kom dit. Det snöade ju. Och två plusgrader. Men det kanske blir sådana förhållanden på tävlingarna i början på säsongen.

J.Engström har snyggaste däckvärmarna! :D
Undrar om däckvärmare är bra på isen! :va

Halloj allihopa, snön är borta nu är det påsk och träning i TRE dagar. Lördag, Söndag, Måndag. (frågor med mera, kolla www.teknismc.se där även mitt telefonnummer står.) En del ska till och med sova över. Och det är jag som är lekpappa. Det kommer att hända roliga saker under påsken. Varför lova bort sig på påskmiddag hos svärföräldrar när det går att köra Supermoto hela helgen. Och SMHI lovar solsken.

Så se till och inte missa detta nu. Och om man bor i Skellefteå eller Holland är det ingen ursäkt, ni har ju lika långt och det är bara att åka tio timmar tidigare. Så får ni kanske låna en tältsäng. Och Barret kan ju ta med sin luftmadrass, så kanske du även pumpar upp den, denna gång.

Välkomna.

RaceMe skrev:
Och Barret kan ju ta med sin luftmadrass, så kanske du även pumpar upp den, denna gång.

Välkomna.

Du menar att det går pumpa upp dom alltså? Åh fan. Är inte det bara jobbigt? :D

Kommer inte i helgen. Siktar på nästkommande istället, om allt löser sig. Ha det så roligt!

Jahå! tre dagar? Det visste jag inte. Men det lär nog bli bra med 1 dag.

Hur ser upplägget ut vad gäller körning? Är det om vart annat med slön, måttlig och apsnabb? :)

Swedie skrev:
2084998 Jahå! tre dagar? Det visste jag inte. Men det lär nog bli bra med 1 dag.

Hur ser upplägget ut vad gäller körning? Är det om vart annat med slön, måttlig och apsnabb? :)

Det beror på hur många vi blir. Vi löser det tillsammans under morgondagen. Men om vi blir för många så delar vi på oss. Får ju bara vara 22 st på banan samtidigt om jag minns rätt. (Har inte data på det tillgängligt just nu.)

RaceMe skrev:
2085032 Det beror på hur många vi blir. Vi löser det tillsammans under morgondagen. Men om vi blir för många så delar vi på oss. Får ju bara vara 22 st på banan samtidigt om jag minns rätt. (Har inte data på det tillgängligt just nu.)

Jag tycker det låter mycket med 22 om det bara ska köras på asfalten. Jaja, det visar sig i morgon.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing