Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men jag antar att stiggy kommer att ha crashkåpor till sina hojar när dom ska testas första gången så ska du köra honda så går väl saker och ting att lösas om du ska köra Kawwa rekomenderar jag dig att höra av dig till kwwagurun Pajic http://www.pajic-racing.nl/moto-gg skrev:..
Lasse Lönn skickade sin cbr 600 05 till Slovenien för att tillverka kåpor och va säker på att få dom i tid
..
Skulle inte du köra 1000cc nästa åroscar skrev:2641263När brukar delar som kraschkåpor, Öhlinsgrejer osv komma ut till nya hojmodeller? Om man tex skaffar sig en ny Kawa eller Honda 600, när kan man då räkna med att kunna göra den till en racehoj?
GSXR1100R skrev:2641486Skulle inte du köra 1000cc nästa år![]()
Nä, som Axxexs nämnde.. det var Peter Linden som fick skickat ner sinamoto-gg skrev:2641361Lasse Lönn skickade sin cbr 600 05 till Slovenien för att tillverka kåpor och va säker på att få dom i tid![]()
oscar skrev:2641496Jo om jag får dina semesterdagar...
Macke skrev:2642247Går det åt mera semester på en 1000 kubikare?![]()
Märkligt....
oscar skrev:26422738 (kanske 12 eller vad nu folk snackar om) istället för 5 helger. Jag vet att det bara är lör-sön, men ingen ska försöka inbilla mig att det går åt färre dagar för det! Mer förberedelse krävs helt enkelt och därmed fler semesterdagar…
Macke skrev:26423991000cc i SM/SO då? Blir väl samma som 600cc i SM/SO...?
oscar skrev:2641263När brukar delar som kraschkåpor, Öhlinsgrejer osv komma ut till nya hojmodeller? Om man tex skaffar sig en ny Kawa eller Honda 600, när kan man då räkna med att kunna göra den till en racehoj?
Don Quixote skrev:2642464Den är ju tvärfet 07an![]()

oscar skrev:2642419Jag vill köra SM, dvs en klass med sm-status.
Webspy skrev:2643697Du sitter ju ändå bara o sover på jobbet.... Till skillnad från mig
Sälja Hondan?
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife