När corden fastnat i navet.

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx6rr
Efter en börntävling och ska tillbaka till tältet. Tar man den på en kärra :tummenupp

Bifogat

• efter börntävlingen.jpg
    efter börntävlingen.jpg
    81.8 KB · Visningar: 749
Re: Re: När corden fastnat i navet.

Snabbe_jag skrev:
Ny version på skamsläp :D

Haha! :D Ja det kan nog stämma.
En till bild på själva börnen,gruppbörnen av MCK Wheealers på Deltaträffen. Lägg märke till att publiken håller för öronen :confused:

Bifogat

• 12.jpg
    12.jpg
    78.5 KB · Visningar: 720
Gustav1 skrev:
Är det detta som kallas utbrändhet?

Nja.. Den här kanske ser mer utbränd ut. Snyggt fd baklyse :notme :squid

Däcket längst upp i högen är ett kantslitet michelin sliks och nere i högen ligger ett nästan oslitet michelin intermidiate och på hojen ett orginal bridgestone 15mil före bräning. För er som är nyfikna.

Bifogat

• utbränd.jpg
    utbränd.jpg
    110.9 KB · Visningar: 717
Last edited:
är det du å tomsa på bilden????
jag kunde inte va med upp, jag jobba ju :(

Påhlgren skrev:
är det du å tomsa på bilden????
jag kunde inte va med upp, jag jobba ju :(

ja det är vi :hej . Fan vad du jobbar då. Har du sålt moppen nu eller?. Köp en riktig hoj nu. Blir det en gixx 1000 kanske??
Jag tycker det är hårdrock med 1000 :tummenupp

Last edited:
vad i, din goxer 1000k3 ser värre ut än min. måste klota den några gånger till :D :D

GIXxXER skrev:
vad i, din goxer 1000k3 ser värre ut än min. måste klota den några gånger till :D :D

Du grabbet. Du får jobba på :D Jag har skrapat hela vänster sidan duktigt och har en bula i tanken som man kan sova i :notme Och jag vann rattbike tävlingen på Delta. (med min hoj som gått 270mil). Naturligtvis resulterade det i ett till börnat däck.

Conrad skrev:
Går det där avgassystemet verkligen igenom besiktningen? :D

Nej verkligen inte. Jag körde på kinnekulle för nån vecka sen och har inte orkat sätta på yoshin. Och att börna med orginal är uteslutet så jag skruva bort skiten. Jag hittade dämparen på lördag morgon vid kiosken :rolleyes:
En till...

Bifogat

• 1429.jpg
    1429.jpg
    66.2 KB · Visningar: 439
Mattiaz skrev:
Ylle, vad ska du ha för Gixxern? :bow

Vill inte sälja den nu. Den är så skoj att köra jag har två 7 5 : or till salu ca 60-65 styck med trasiga växellådor. Vet att det är dyrt men det är billigt att laga om man har tid. Det kommer mer bilder från träffen snart.

Och nästa år kommer jag med 20+ däck och däckmaskin, såg att ni hade luft :p Så slingra er inte :D Missa inte nästa Deltaträff!!

haha, jag ligger inte långt efter. använder min som stunthoj....hela högersidan rensad, bulor i tanken och krossad bakdel :D .......köpte den ny i maj :D :D

GIXxXER skrev:
haha, jag ligger inte långt efter. använder min som stunthoj....hela högersidan rensad, bulor i tanken och krossad bakdel :D .......köpte den ny i maj :D :D

Vi är kanske något lika då. Min tail är ganska skrapad och nya lysen verkar man få beställa varje månad :eek: 1400:- kostar ett baklyse, och nu är det tredje lyset i sommar. Fan baklysena är dyrare än min trafikförsäkring...

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back