När corden fastnat i navet.

ja, och bromsklossar. har gjort av med 4:a satser på 600 mil och de första 100 milen så bytte jag bakdäck 8 gånger. nu har jag slutat räkna. hur ser ditt avgasrör ut mitt är helt lila ända från cylindrarna, och det har jag ínte ens sett på rr-hojar :D.

GIXxXER skrev:
ja, och bromsklossar. har gjort av med 4:a satser på 600 mil och de första 100 milen så bytte jag bakdäck 8 gånger. nu har jag slutat räkna. hur ser ditt avgasrör ut mitt är helt lila ända från cylindrarna, och det har jag ínte ens sett på rr-hojar :D.

Det är väl inte så konstig så som du kör B :rock

Ja det glödde hela vägen. Men börnar man på 6 an på en plyfaskiva tills däcket smäller då blir det så:fakta
Själv brukar jag växla från ettan till sexan och ner till ettan och upp osv när det är fråga om fylle börn då man bara för stå stilla.

Ylle skrev:
Ja det glödde hela vägen. Men börnar man på 6 an på en plyfaskiva tills däcket smäller då blir det så:fakta
Själv brukar jag växla från ettan till sexan och ner till ettan och upp osv när det är fråga om fylle börn då man bara för stå stilla.

Du får inte ens slå på tändningen om du är full. :mattias

Ylle skrev:
ja det är vi :hej . Fan vad du jobbar då. Har du sålt moppen nu eller?. Köp en riktig hoj nu. Blir det en gixx 1000 kanske??
Jag tycker det är hårdrock med 1000 :tummenupp

ja, något i 1000 klassen blir det allt..
vi får se....

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back