När corden fastnat i navet.

ja, och bromsklossar. har gjort av med 4:a satser på 600 mil och de första 100 milen så bytte jag bakdäck 8 gånger. nu har jag slutat räkna. hur ser ditt avgasrör ut mitt är helt lila ända från cylindrarna, och det har jag ínte ens sett på rr-hojar :D.

GIXxXER skrev:
ja, och bromsklossar. har gjort av med 4:a satser på 600 mil och de första 100 milen så bytte jag bakdäck 8 gånger. nu har jag slutat räkna. hur ser ditt avgasrör ut mitt är helt lila ända från cylindrarna, och det har jag ínte ens sett på rr-hojar :D.

Det är väl inte så konstig så som du kör B :rock

Ja det glödde hela vägen. Men börnar man på 6 an på en plyfaskiva tills däcket smäller då blir det så:fakta
Själv brukar jag växla från ettan till sexan och ner till ettan och upp osv när det är fråga om fylle börn då man bara för stå stilla.

Ylle skrev:
Ja det glödde hela vägen. Men börnar man på 6 an på en plyfaskiva tills däcket smäller då blir det så:fakta
Själv brukar jag växla från ettan till sexan och ner till ettan och upp osv när det är fråga om fylle börn då man bara för stå stilla.

Du får inte ens slå på tändningen om du är full. :mattias

Ylle skrev:
ja det är vi :hej . Fan vad du jobbar då. Har du sålt moppen nu eller?. Köp en riktig hoj nu. Blir det en gixx 1000 kanske??
Jag tycker det är hårdrock med 1000 :tummenupp

ja, något i 1000 klassen blir det allt..
vi får se....

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back