När corden fastnat i navet.

ja, och bromsklossar. har gjort av med 4:a satser på 600 mil och de första 100 milen så bytte jag bakdäck 8 gånger. nu har jag slutat räkna. hur ser ditt avgasrör ut mitt är helt lila ända från cylindrarna, och det har jag ínte ens sett på rr-hojar :D.

GIXxXER skrev:
ja, och bromsklossar. har gjort av med 4:a satser på 600 mil och de första 100 milen så bytte jag bakdäck 8 gånger. nu har jag slutat räkna. hur ser ditt avgasrör ut mitt är helt lila ända från cylindrarna, och det har jag ínte ens sett på rr-hojar :D.

Det är väl inte så konstig så som du kör B :rock

Ja det glödde hela vägen. Men börnar man på 6 an på en plyfaskiva tills däcket smäller då blir det så:fakta
Själv brukar jag växla från ettan till sexan och ner till ettan och upp osv när det är fråga om fylle börn då man bara för stå stilla.

Ylle skrev:
Ja det glödde hela vägen. Men börnar man på 6 an på en plyfaskiva tills däcket smäller då blir det så:fakta
Själv brukar jag växla från ettan till sexan och ner till ettan och upp osv när det är fråga om fylle börn då man bara för stå stilla.

Du får inte ens slå på tändningen om du är full. :mattias

Ylle skrev:
ja det är vi :hej . Fan vad du jobbar då. Har du sålt moppen nu eller?. Köp en riktig hoj nu. Blir det en gixx 1000 kanske??
Jag tycker det är hårdrock med 1000 :tummenupp

ja, något i 1000 klassen blir det allt..
vi får se....

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back