Näääära nu GOTLAND RING :)

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Håll i hatten, snart kör vi :tummenupp

Här hemma packas det, stressas runt, fnular, tänker och fixar.

På fredag fm bär det av för våran del med det stora taikonlasset med min hoj, banhojen, barnvagn, husvagn, leksaker, däck, mat, kläder, papper, dotter, man och allt annat onödigt och nödvändigt som måste med.

Jag räknar kallt med att alla som ska vara med nu dansar soldansen :banana från och med nu för göra dessa dagar till dunderhelg. Kom igen nu, det svänger ju :banana

Campar! jag räknar stenhårt med att du tar med hawaii-skjortan och kör med den Om inte så har du :fatta! att vänta dig på Gotland ;)

Varmt välkomna till Gotland Ring

/Liwa1

:) jag har dansat soldansen hela dagen och kommer inte att ta med några regn kläder till Gotland på fredag, Jag har sett fram på denna helg länge nu så det kommer att bli kanonkul...... Vi ses :banana

Liwa1 skrev:
På fredag fm bär det av för våran del med det stora taikonlasset med min hoj, banhojen, barnvagn, husvagn, leksaker, däck, mat, kläder, papper, dotter, man och allt annat onödigt och nödvändigt som måste med.
Som om det inte vore nog ska ni ha med er en fyrhjuling också i "vår" buss :rolleyes:
Får inte min hoj plats så får Lars köra över fyrhjulingen till Gotland :hihi

Längtar som bara den och är laddad till tusen.
Är vädret med oss ska jag bara gå runt och le hela helgen :)

Verkar som att de flesta ska åka med 11-färjan på fredag.

sandstream skrev:
Som om det inte vore nog ska ni ha med er en fyrhjuling också i "vår" buss :rolleyes:
Får inte min hoj plats så får Lars köra över fyrhjulingen till Gotland :hihi

Vår fyrhjuling?? Det är Lejas fyrhjuling :rodnar
Klart att även hon ska få åka lite eftersom vi vuxna leker hela dagen.
Akta så att inte din son får sitta upp på fyrhjulingen och sen får blodad tand :banana , då kommer pappa hem med ett hål i plånboken.. muhahahaha

/Nitrous

Jag har en plats till detta underbara ställe... hör av er via pm om du vill ha min billjett i licens oförsäkrad gruppen...

Kan berätta att vädret har varit ostadigt här på Gotland nu den senaste veckan, men idag på eftermiddagen började det klarna upp. Just nu är solen framme, så vi får hoppas att det förblir så.... Inte för att det bekommer mig. Jag ska ju vara innomhus! :rolleyes: Jag jobbar ju...

/Tobbe - från ett soligt gotland :hihi

Soldansen dansas en gång i timman fram till fredag då den dansas en gång i kvarten =)

Det blir den sena färjan från Oskarshamn för mig, någon fler som åker med den till Kneippbyn?

t-rex skrev:
Dit skall inte jag. Jag skall till ett soligt gotland. Seså, fix it!

Jamen... Jag sa ju att solen skiner! :) Just nu i alla fall.....

/Tobbe - från ett soligt Gotland (undras hur länge jag kan skriva så???)

Ska bli sketsköj! Kommer dit och guidar runt oförsäkrad/licensgruppen. Har "tyvärr" arbetsintervju i stockholm på fredag förmiddag och 16-färjan är full så det blir sent på fredag och tidig på lördag. Men men, säkert bra.

Ses där! :banana

Hur ser matsituationen ut där? Grillat i lite över en vecka låter ju iofs trevligt men....

t-rex skrev:
Hur ser matsituationen ut där? Grillat i lite över en vecka låter ju iofs trevligt men....

Antingen kan du titta förbi macken och ta en korv, eller så har du restaurang Grannen som oxå ligger i Lärbro. Sen har du MacPizza i Slite (1,6 mil från banan) eller Restaurangen i Sjuströmmar, vad den nu heter. Var någon som nämnde något om korvförsäljning vid banan, men jag vet inte om detta var önsketänkande... Men visst tusan finns det käk!

/Tobbe - Från ett... Ähhh.. Läs tidigare inlägg. Föresten har den gått ned bakom hustaket här...

Last edited:
Btw, det är inte några bullerbegränsningar på Gotland Ring eller? Mitt nya slipon ser ball ut och låter häftigt men ganska mycket :tungan

Freppa - så du ska dit? Festligt. Får försöka lära mig o hitta runt själv först men sen ska vi nog kunna få till nå skapliga spår :)

Nitrous skrev:
Vår fyrhjuling?? Det är Lejas fyrhjuling :rodnar
Klart att även hon ska få åka lite eftersom vi vuxna leker hela dagen.
Akta så att inte din son får sitta upp på fyrhjulingen och sen får blodad tand :banana , då kommer pappa hem med ett hål i plånboken.. muhahahaha

/Nitrous
Är Leja blond är risken stor att hon får en ny beundrare i helgen.
Kör hon dessutom runt på 4-hjulingen är han nog helt torsk :D

t-rex skrev:

En känd restaurang på Gotland ska ha en korv-vagn (korv-kiosk) på plats. Korv med bröd, smörgåsar, dricka, godis och annat gott.

Dom finns där alla 3 dagarna.

Om man inte vill ha det får man ta med eget och ha picknick i kalken. Eller ta sig med sin kära 2-hjuling till en restaurang.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park