Näääära nu GOTLAND RING :)

Slappa skrev:
Släng gärna upp lite bilder till oss som valde att ta studenten istället för o köra bana :tungan
du ska få se mina skrapade knäpuckar och drenerings slangar så fort jag har fotat dom ;)

Tack alla för en underbar helg! verkligen superkul, antagligen det roligaste jag gjort i mitt korta liv :)

Och ett STORT tack till Twinsucker som sålde sin biljet till mig, du räddade min helg ska du veta :tummenupp

Hagster, äh du kör för sakta bara ;)
Jag såg bara 1 omkörning som blev helt knasig, dock inte från Bike-killen. Det var något annan som jag inte kommer ihåg nu, men det var bara en felberäkning. Sånt händer. Fortsätter det dock hela tiden får det ju tas upp.

Förövrigt hoppas det hjälpte när jag försökte få med några av er att följa mina spår. Jag poppade ut i Medel en gång och där var det helt otroligt slarviga spårval. Hoppas det blev bättre senare. Licensgruppen körde riktigt bra på Lördageftermiddagen där. Jag behövde knappt lägga mig i, så jag låg o nötte av lite gummi från mina däck istället.

Tack för en kul helg!

Helgen var kanon, ett stort tack till både Liwa och Nitrous =)
Tack för både grillning och frukost ;) och väckning på morgonen av en busig krabat på polisbil.

Jag gav mig inte ut förren på måndagen då det var mindre grupper och mindre folk på banan då det var första gången jag testade att köra på bana, första gången på just den hojen plus att de var femte gången jag körde hoj någonsin.

Första passet kändes hemskt men lite roligt, gick så sakta att de kändes som att man skulle trilla i kurvorna, var förmodligen i vägen för många så jag ber så mycke om ursäkt.

Andra passet åkte man ut lite nervöst, Johnny körde före å visade spår och vart jag skulle gasa med mera, helt plötsligt gick det mycke bättre och lite fortare.

Dom tre andra passen gick bara bättre och bättre och fick till slut upp farten lite mer och blev inte passerade lika ofta ;)
Finns några varv på film och de ser lite kul ut då jag inte lutar med i svängarna utan i motsatt håll.
Lite smått ologiskt men nästa gång blir det att öva på körstil och luta rätt i alla kurvor så kanske de går bättre =)

Tack alla för en toppen helg.

Fett med skoj helg!!
Tack till alla som kom i min väg! Och ett stort jävla krya på dig till Gamle Svarten.

Ja jag skäms iaf...!

Omöjligt rolig helg. Satt och tjöt av lycka mot slutet av sista passet. Skulle ha stannat kvar igår med! :kocko

Tack iaf för två utomoredntligt roliga dagar!

Jag är en grinig jävel, ibland.

Det var bara lite onödigt IFALL det skulle hända något men det gjorde ju inte det. :)

Säger bara att det är dumt att chansa när det inte är tävling.

Swedie: äääh fuck you. Du är inte så jävla snabb du heller. :kocko

sandstream skrev:
...
Ligger och kör jämt med en kille på en gammal Yamaha ...

Hördududu! Är det klassikern du menar?

Med totalt tvärslut däck gick det finfint att rita sträck ut ur kurvorna till och med med den gamla draken!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park