Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Masen skrev:Finns Det NÅn Som Befinner Sej I Centrala Delarna Av Kungliga Huvudstaden Som Kan Tala Om Ifall Det Regnar DÄr. PÅ SÖdra Sidan Kommer Det En Liten Skur Men Jag Skiter Nog I Det Och Tar En SvÄng I KvÄll Iallafall
Masen skrev:Finns Det NÅn Som Befinner Sej I Centrala Delarna Av Kungliga Huvudstaden Som Kan Tala Om Ifall Det Regnar DÄr. PÅ SÖdra Sidan Kommer Det En Liten Skur Men Jag Skiter Nog I Det Och Tar En SvÄng I KvÄll Iallafall
Trango_B skrev:Varför skriver du så konstigt?
Mcbudet skrev:kommer inget från himlen nu iaf! men det är inte drikte några torrspår på vägarna kan jag lova! men ut och kör! jag har kört 27mil idag redan!
d1ce skrev:Ge mig ditt jobb!![]()
//@
Fluxir skrev:varför i hela fridens namn göra sig jobbet å skriva med versaler i början på varge ord??
Moppefuckomodell på det hela. :kocko
för övrigt, så regnar det där, bara för att du ska bli blöt.![]()
Mcbudet skrev:okidoki! kom och hänta radion och hojen så kan du köra i morgon!![]()
kk74 skrev:Finns nog ett skript på forumet som omvandlar versaler till gemener om hela ordet är skrivet med versaler. Utom första bokstaven.
Konstigt... Har för mig att swedie skrev något om det för ett tag sen.Fluxir skrev:DET TROR JA INTE... BARA FÖR ATT TESTA...
Edit, så va det inte... han hade nog helt enkelt svårt i skolan som liten.
antikrist skrev:Yesterday I helped my unkle jack off a horse.
Stavas inte uncle med herr språkmininster?
Barba skrev:Stämmer bra det. Får ta av mig glorian, hoppa ned från pidestalen och ordna till det.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |