NÅn VÄnlig SjÄl

"Masen"

Bikerboyz medlem
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
R1
Finns Det NÅn Som Befinner Sej I Centrala Delarna Av Kungliga Huvudstaden Som Kan Tala Om Ifall Det Regnar DÄr. PÅ SÖdra Sidan Kommer Det En Liten Skur Men Jag Skiter Nog I Det Och Tar En SvÄng I KvÄll Iallafall

Masen skrev:
Finns Det NÅn Som Befinner Sej I Centrala Delarna Av Kungliga Huvudstaden Som Kan Tala Om Ifall Det Regnar DÄr. PÅ SÖdra Sidan Kommer Det En Liten Skur Men Jag Skiter Nog I Det Och Tar En SvÄng I KvÄll Iallafall

Här på Manhattan är det 27 grader varmt och inte ett moln på himlen.

kommer inget från himlen nu iaf! men det är inte drikte några torrspår på vägarna kan jag lova! men ut och kör! jag har kört 27mil idag redan!

Masen skrev:

varför i hela fridens namn göra sig jobbet å skriva med versaler i början på varge ord??

Moppefuckomodell på det hela. :kocko

för övrigt, så regnar det där, bara för att du ska bli blöt. :D

föressten? varför ens posta denna tråd när du endå inte verkar bry dig om det regnar eller inte?? :va

Trango_B skrev:
Varför skriver du så konstigt?

Han har nog använt "Lunarizern"...

-------------------------------
Swedie.. vi behöver en bra smiley för ":moppefucko" ...

Mcbudet skrev:
kommer inget från himlen nu iaf! men det är inte drikte några torrspår på vägarna kan jag lova! men ut och kör! jag har kört 27mil idag redan!

Ge mig ditt jobb! :7peta

//@

här i karlskrona är det rint väder nu på kvällen hoppas på bra i morn så man kan ut och åka lite med polarna :hihi
Man ber till sol gudarna :Bugar

Fluxir skrev:
varför i hela fridens namn göra sig jobbet å skriva med versaler i början på varge ord??

Moppefuckomodell på det hela. :kocko

för övrigt, så regnar det där, bara för att du ska bli blöt. :D

Finns nog ett skript på forumet som omvandlar versaler till gemener om hela ordet är skrivet med versaler. Utom första bokstaven.

Masen skrev:

Du har fel på din dator. Stäng av den.

kk74 skrev:
Finns nog ett skript på forumet som omvandlar versaler till gemener om hela ordet är skrivet med versaler. Utom första bokstaven.

DET TROR JA INTE... BARA FÖR ATT TESTA...

Edit, så va det inte... han hade nog helt enkelt svårt i skolan som liten.

Fluxir skrev:
DET TROR JA INTE... BARA FÖR ATT TESTA...

Edit, så va det inte... han hade nog helt enkelt svårt i skolan som liten.
Konstigt... Har för mig att swedie skrev något om det för ett tag sen. :va Jaja, spela roll...

Det här med versaler på rätt ställe är viktigare än de flesta tror. Fult och svårt att läsa men en fel placerad versal/gemen kan göra riktig skada.

Ponera att jag ska berätta för min fiktiva brittiska brevvän om när jag hjälpte min fabror av hästen.... Skulle se ut nånting såhär:

Yesterday I helped my uncle Jack off a horse.

Med en galen gemen blir det helt plötsligt en lite annan innebörd:

Yesterday I helped my uncle jack off a horse.

Farligt farligt!

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2