Mysiga fika/glass/lunch-ställen vid havet?

Nu har vi ju med hjälp av farbrorns goda råd passerat fikastadiet och letar väl egentligen mer efter fina platser för filminspelning.. :D Om jag fattat saken rätt.. :va

Skrutten skrev:
Nu har vi ju med hjälp av farbrorns goda råd passerat fikastadiet och letar väl egentligen mer efter fina platser för filminspelning.. :D Om jag fattat saken rätt.. :va

Borde rimligtvis gå att kombinera... Fika och Skandalfilmsinspelning?

/Z

Zikoriath skrev:
Borde rimligtvis gå att kombinera... Fika och Skandalfilmsinspelning?

/Z
Grrrr :fatta!
Har jag inte uttryckt mig klart. Jag delar inte med mig av privatfilmer med mina tjejer!!

Om jag inte får bra betalt menar jag

Skrutten skrev:

Jag kan sätta upp en sådan där snygg fototapet med palmer på bakom sängen :brynad

Bifogat

• fototapet400.jpg
    fototapet400.jpg
    99.8 KB · Visningar: 70
JoJoman skrev:
Grrrr :fatta!
Har jag inte uttryckt mig klart. Jag delar inte med mig av privatfilmer med mina tjejer!!

Om jag inte får bra betalt menar jag

:7peta .....vi har ju iaf pratat om detta innan, att jag ska få va med bakom kameran på angenämare filminspelningar! Glöm inte det. :tuttar

leffe6 skrev:
En viss blackbirdåkare som lärt dig köra i början va?
GULP!, skulle med STOR spänning och hög puls kunna åka med dig, livet e för kort för att ha tråkigt...en utmaning. :tummenupp

Jajemän, herr blackbird som tålmodigt tog sig an uppdraget till en början. Tills det, bokstavligt talat, sa stopp!! (krasch, boom, bang) :näsblod
Men fick allt jagat tag i kortet på egen hand sen....

Welcome on board - komforten e ju som en fåtölj på hondan, säkerheten kanske inte riktigt som i en volvo. :tomten

Cathy skrev:
:7peta .....vi har ju iaf pratat om detta innan, att jag ska få va med bakom kameran på angenämare filminspelningar! Glöm inte det. :tuttar
Baby, då var det inte mina tjejer som skulle vara framför kameran. :hördu :tuttar

Om det var nån som undrade hur det gick så blev det jag och flickan på Guldhedens vattentornsfik idag. Trevligt!

Prins Ipfast :rolleyes:

chrilla skrev:
Om det var nån som undrade hur det gick så blev det jag och flickan på Guldhedens vattentornsfik idag. Trevligt!

Prins Ipfast :rolleyes:

Krattis,hoppas det gick bra :)

Äh spela roll,ta det för vad det är det skadar inte att gå date kan dessutom vara nyttigt att öva sig lite.

Själv funderar jag på dejta våren 2007,återkommer ifrågan då.

Skrutten skrev:
Upp med hakan!

Bättre att tjejen får reda ut sitt gamla bagage först så är hon "bara" din sen. :tummenupp Ingen tjej kan väl motstå stadens lustlakej i längden? :)

Du anar inte hur rätt du hade! :tummenupp :kär

Långa farbron skrev:
Där ser du, duscha hjälpte.

Joo... Eller att ge henne lite tid, vi har snackat om vad som hände och tid var just det som behövdes just då. Hon hörde av sig igen på eget initiativ... Nu är allt så dunderbra det kan vara efter så här kort tid.

:tummenupp

Edit. Har fortfarande inte duschat. Men skit i det du!

Hon gillar mig för mina kroppsutsöndringar, hon säger att de är som ett träds årsringar...

Last edited:
chrilla skrev:
Joo... Eller att ge henne lite tid, vi har snackat om vad som hände och tid var just det som behövdes just då. Hon hörde av sig igen på eget initiativ... Nu är allt så dunderbra det kan vara efter så här kort tid.

:tummenupp

Skoj med kärlek !!

Ibland tar den en på konstiga resor ,men jag säger som mamma alltid säger
-är det meningen att det skall hända så gör det.

Du skall få ett av mina allra hemligaste tips på vägen.

Ta henne på brösten...dom gillar det

Långa farbron skrev:
Ja du vet dom där kuddarna som sitter fram på dom,titta nedanför halsen så sitter dom där.

Snusk är vad det är! Fy fasen vad äckligt! Har inte tittat nedanför hakan på henne än och har inget intresse av det heller. Har ni ingen moral människa?

Sk. Enhelig

Skulle precis gå å lägga mej...men näe...
Nyfiken som jag är, undrar jag över fortsättningen på denna spännande diskussion.

Jag ligger lite avsides och observerar...

flinga skrev:
Skulle precis gå å lägga mej...men näe...
Nyfiken som jag är, undrar jag över fortsättningen på denna spännande diskussion.

Jag ligger lite avsides och observerar...

Såvida inte chrilla har några detaljer att berätta så blir det nog inte mer spännade än så här.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!