Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skrutten skrev:Nu har vi ju med hjälp av farbrorns goda råd passerat fikastadiet och letar väl egentligen mer efter fina platser för filminspelning..Om jag fattat saken rätt..
![]()
GrrrrZikoriath skrev:Borde rimligtvis gå att kombinera... Fika och Skandalfilmsinspelning?
/Z
Zikoriath skrev:Borde rimligtvis gå att kombinera... Fika och Skandalfilmsinspelning?
/Z
Skrutten skrev:Nu har vi ju med hjälp av farbrorns goda råd passerat fikastadiet och letar väl egentligen mer efter fina platser för filminspelning..Om jag fattat saken rätt..
![]()
JoJoman skrev:Grrrr![]()
Har jag inte uttryckt mig klart. Jag delar inte med mig av privatfilmer med mina tjejer!!
Om jag inte får bra betalt menar jag
leffe6 skrev:En viss blackbirdåkare som lärt dig köra i början va?
GULP!, skulle med STOR spänning och hög puls kunna åka med dig, livet e för kort för att ha tråkigt...en utmaning.![]()
Baby, då var det inte mina tjejer som skulle vara framför kameran.Cathy skrev:.....vi har ju iaf pratat om detta innan, att jag ska få va med bakom kameran på angenämare filminspelningar! Glöm inte det.
![]()
chrilla skrev:Om det var nån som undrade hur det gick så blev det jag och flickan på Guldhedens vattentornsfik idag. Trevligt!
Prins Ipfast![]()
Skrutten skrev:Upp med hakan!
Bättre att tjejen får reda ut sitt gamla bagage först så är hon "bara" din sen.Ingen tjej kan väl motstå stadens lustlakej i längden?
![]()
Där ser du, duscha hjälpte.chrilla skrev:Du anar inte hur rätt du hade!![]()
![]()
Långa farbron skrev:Där ser du, duscha hjälpte.
chrilla skrev:Joo... Eller att ge henne lite tid, vi har snackat om vad som hände och tid var just det som behövdes just då. Hon hörde av sig igen på eget initiativ... Nu är allt så dunderbra det kan vara efter så här kort tid.
![]()
Långa farbron skrev:dom gillar det
chrilla skrev:Brösten?
Långa farbron skrev:Ja du vet dom där kuddarna som sitter fram på dom,titta nedanför halsen så sitter dom där.
chrilla skrev:Snusk är vad det är! Fy fasen vad äckligt! Har inte tittat nedanför hakan på henne än och har inget intresse av det heller. Har ni ingen moral människa?
Sk. Enhelig
flinga skrev:Skulle precis gå å lägga mej...men näe...
Nyfiken som jag är, undrar jag över fortsättningen på denna spännande diskussion.
Jag ligger lite avsides och observerar...
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten