Mysiga fika/glass/lunch-ställen vid havet?

chrilla skrev:
Värre lär det väl bli när jag berättar om hur det gick... :tummenupp

:rolleyes:

Vaknade till ett sms. Hon var tvungen att tacka nej till mc-turen eftersom hon hade sitt ex. inneboende och var tvungen att reda upp en del innan hon kunde påbörja nåt nytt.

Känner mig både ledsen och besviken, ville verkligen lära känna den här tjejen. :(

chrilla skrev:

Vaknade till ett sms. Hon var tvungen att tacka nej till mc-turen eftersom hon hade sitt ex. inneboende och var tvungen att reda upp en del innan hon kunde påbörja nåt nytt.

Känner mig både ledsen och besviken, ville verkligen lära känna den här tjejen. :(

Upp med hakan!

Bättre att tjejen får reda ut sitt gamla bagage först så är hon "bara" din sen. :tummenupp Ingen tjej kan väl motstå stadens lustlakej i längden? :)

Skrutten skrev:
:tummenupp Ingen tjej kan väl motstå stadens lustlakej i längden? :)

Nej, det är klart... :)

Fast vill man egentligen träffa nån som inte har avslutat allt gammalt? :va

Hon hade inte träffat honom på ett år, och nu är han inneboende. Känns som att de kanske bara reder upp saker för tillfället utan att vara klara på riktigt.

Tack för dina hejarop iaf!

chrilla skrev:

Usch, jag hade sprungit med benen på ryggen (hur gör man då?) åt andra hållet.. Svårt att greja det med en sån situation.. Men man vet ju aldrig iofs.

Hultan skrev:
Usch, jag hade sprungit med benen på ryggen (hur gör man då?) åt andra hållet.. Svårt att greja det med en sån situation.. Men man vet ju aldrig iofs.

Även OM hon skulle höra av sig framöver vet jag inte hur intressant det känns.

Har själv velat fram och tillbaka med ett ex (flera år sedan), och vet hur veligt det kan vara.

chrilla skrev:

Har själv velat fram och tillbaka med ett ex (flera år sedan), och vet hur veligt det kan vara.
Ja precis.. Usch för ex. Och allt som involverar det..

Hade jag hittat någon ny innan jag riktigt "städat klart i den gamla lägenheten" så skulle jag nog säga som det var, precis som hon nu verkar göra. Om det däremot var en lya som man inte riktigt släppt taget om, ett ställe man smög till ibland för att man gillade utsikten och för att få klämma på ballkongen, i såna fall hade jag nog inte sagt något eftersom man ändå kanske kommer springa till det där gamla stället en lång tid framöver.

Så antingen försöker hon vara ärlig mot dig, eller så spelar hon bara svårfångad. Hur som helst, låt henne "rensa avloppet" i den gamla lägenheten först. Sen kan hon flytta in hos dig. Se bara till så hon tvättat händerna först.
Eller så drar vi ut o trialar nu. :tummenupp

mattsson skrev:
Hade jag hittat någon ny innan jag riktigt "städat klart i den gamla lägenheten" så skulle jag nog säga som det var, precis som hon nu verkar göra. Om det däremot var en lya som man inte riktigt släppt taget om, ett ställe man smög till ibland för att man gillade utsikten och för att få klämma på ballkongen, i såna fall hade jag nog inte sagt något eftersom man ändå kanske kommer springa till det där gamla stället en lång tid framöver.

Så antingen försöker hon vara ärlig mot dig, eller så spelar hon bara svårfångad. Hur som helst, låt henne "rensa avloppet" i den gamla lägenheten först. Sen kan hon flytta in hos dig. Se bara till så hon tvättat händerna först.
Eller så drar vi ut o trialar nu. :tummenupp

Jo, uppskattar att hon säger som det är.

Men för att få lite perspektiv: Jag har snackat med henne på en fest och sms'at under en veckas tid, vi var ju inte precis gifta...

På lördag är det :fyllisar igen!

Kan inte triala idag, är fortfarande sjuk:

:arsele 38 grader

Förgöraren skrev:
Istället för den där jävla Dr. Phil borde du ha en TV-show. Dr. Fabbron!
Det kanske är just sådana här okonventionella trick som funkar å då vill jag veta mer!

FÖRGÖRAREN :tummenupp

Om man ser det rent historiskt så kanske jag borde var tyst istället :hihi

chrilla skrev:

Man kan tolka allt posetivt eller negativt.

Man skulle ju kunna se det hela om hon är ärlig och inte vill lura dig in i något som inte är bra.

Sen är det ju frågan vad man förväntar sig av det hela också,knulla lite eller att bli ihop.

Långa farbron skrev:
Man kan tolka allt posetivt eller negativt.

Man skulle ju kunna se det hela om hon är ärlig och inte vill lura dig in i något som inte är bra.

Sen är det ju frågan vad man förväntar sig av det hela också,knulla lite eller att bli ihop.

Har inget emot att knulla lite, men det är inte det jag är ute efter...

Dr. fabbron var faktiskt klockrent myntat!

chrilla skrev:
Har inget emot att knulla lite, men det är inte det jag är ute efter...

Dr. fabbron var faktiskt klockrent myntat!

I ditt fall så skulle jag passa mig för att nulla med henne då du redan har mer känslor för henne så gränsen för RUK(Råknull Utan Känslor) är passera för din del,risken är stor att du blir olycklig.

Visst,du kommer inte dö av det men frågan är ju om det är värt det ?

Lägg henne i lådan " för ev framtida bruk" och skicka ett SMS ibland och fråga hur det är.

Känns det inte som det kommer hända något på kärleksfronten med henne,så gör det antagligen inte det heller,iaf inte under rådande förutsättnigar.

Håller med Dr. fabbon, spara lite på henne, för man vet ju ändå aldrig. Men inget kul involvera sig med nån som inte är klar med sitt ex! Då kan du ju lika gärna ha ett öppet sinne så länge (läs lördag, bla), finns ju massa flickor därute!

Sedan det där med mc-tur med mysig fika....
Är det att rekommendera för oss tjejer att göra likadant? :va
Har fått för mig att killar (åtminstone de över 21) inte alls är lika pigga på att sätta sig på bönpallen för en tur. Stolthet eller överlevnadsinstinkt??

Dr. Phil skrev:
I ditt fall så skulle jag passa mig för att nulla med henne då du redan har mer känslor för henne så gränsen för RUK(Råknull Utan Känslor) är passera för din del,risken är stor att du blir olycklig.

Visst,du kommer inte dö av det men frågan är ju om det är värt det ?

Lägg henne i lådan " för ev framtida bruk" och skicka ett SMS ibland och fråga hur det är.

Känns det inte som det kommer hända något på kärleksfronten med henne,så gör det antagligen inte det heller,iaf inte under rådande förutsättnigar.

Nej nej, med henne är det seriöst om nåt händer.

Hon vet att jag är intresserad, så nu är det upp till henne att höra av sig om hon är redo. Vi har gemensamma bekanta som hon pratar med, så hon vet att jag är seriös...

Visst, kan ju hända att hon hör av sig framöver, men jag ser det hela som nått som rann ut i sanden...

Ska vi ta det via pm, eller får du betalt för sån här PR? :hihi

Cathy skrev:
Håller med Dr. fabbon, spara lite på henne, för man vet ju ändå aldrig. Men inget kul involvera sig med nån som inte är klar med sitt ex! Då kan du ju lika gärna ha ett öppet sinne så länge (läs lördag, bla), finns ju massa flickor därute!

Sedan det där med mc-tur med mysig fika....
Är det att rekommendera för oss tjejer att göra likadant? :va
Har fått för mig att killar (åtminstone de över 21) inte alls är lika pigga på att sätta sig på bönpallen för en tur. Stolthet eller överlevnadsinstinkt??

Stolthet,temat heter " jag är man,har byxor,kör bilen,klipper gräset"

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...