Mysiga fika/glass/lunch-ställen vid havet?

Cathy skrev:
finns ju massa flickor därute!

Men inte många av dem som gör en seriöst intresserad.

Cathy skrev:
Sedan det där med mc-tur med mysig fika....
Är det att rekommendera för oss tjejer att göra likadant? :va
Har fått för mig att killar (åtminstone de över 21) inte alls är lika pigga på att sätta sig på bönpallen för en tur. Stolthet eller överlevnadsinstinkt??

Vet inte, blir inte riktigt samma grej. Många killar skulle nog tycka att de var i fel roll.

Själv har jag svårt att relatera eftersom jag själv kör mc, men jag skulle tycka det var bra häftigt om en tjej höll på med motsvarande grej. Skulle lätt kunna tänka mig att hänga på nåt sånt på hennes villkor då.

chrilla skrev:
Nej nej, med henne är det seriöst om nåt händer.

Hon vet att jag är intresserad, så nu är det upp till henne att höra av sig om hon är redo. Vi har gemensamma bekanta som hon pratar med, så hon vet att jag är seriös...

Visst, kan ju hända att hon hör av sig framöver, men jag ser det hela som nått som rann ut i sanden...

Ska vi ta det via pm, eller får du betalt för sån här PR? :hihi

Gå på Cathys linje,testa en annan och se hur det går istället.

Hitta en partner är som att tippa,man får en massa X (ex) ,men det är sällan man får in en högvinst.

Vill bara understryka att jag inte är förkrossad på nåt sätt, är bara synd att jag inte fick lära känna henne bättre.

Inget förlorat, men inte heller nåt vunnet. Liksom... :)

Dr. Phil skrev:
Gå på Cathys linje,testa en annan och se hur det går istället.

Hitta en partner är som att tippa,man får en massa X (ex) ,men det är sällan man får in en högvinst.

Du menar att 1, X eller 2 sällan ger vinst på en skala från 1 till 10? :va

Cathy skrev:
Sedan det där med mc-tur med mysig fika....
Är det att rekommendera för oss tjejer att göra likadant? :va
Har fått för mig att killar (åtminstone de över 21) inte alls är lika pigga på att sätta sig på bönpallen för en tur. Stolthet eller överlevnadsinstinkt??

En viss blackbirdåkare som lärt dig köra i början va?
GULP!, skulle med STOR spänning och hög puls kunna åka med dig, livet e för kort för att ha tråkigt...en utmaning. :tummenupp

JoJoman skrev:
Hoppas att ni spelade in en film, vill se så allt går rätt till :tuttar :fakta
Jag vill vara med nästa gång :pussa
Jag kan arbetsleda/sköta ljuset/vara bollkalle/Hämta kaffe.. Detta måste ju dokumenteras/skötas/tas hand om ordentligt.

:rofl

Hultan skrev:
Jag kan arbetsleda/sköta ljuset/vara bollkalle/Hämta kaffe.. Detta måste ju dokumenteras/skötas/tas hand om ordentligt.

:rofl
Du ska ge fan i mina bollar :fatta!

Ska vara lite tydligare, jag har gått och blivit med ett harem tydligen när jag varit bortrest. Vi vill ha våra privata videor för oss själva :cool:

JoJoman skrev:

Ska vara lite tydligare, jag har gått och blivit med ett harem tydligen när jag varit bortrest. Vi vill ha våra privata videor för oss själva :cool:

Men jag förstår att två sådana vackra kvinnor inte kan motstå din sexmaskin.

JoJoman skrev:

Så du menar att jag inte får titta på längre?!

Vart är världen påväg? :va

Slarvig tråd!

Chrilla! Mister man den ena står tusen andra bi! :tummenupp

Men eftersom jag är helt befriad från kärleksdoktorstitel så marscherar jag raskt vidare till ämnet jag tänkte skriva om. [se rubrik]

Kollar man namnet på denna tråd så börjar man bygga upp en förhoppning om att man själv kanske inom överskådlig tid kommer, med hjälp av havsutsikt, hojtur och mäktiga repliker, kunna bära upp ett rykte dylikt det som stadens lustlakej.

Men ajajajaj...

Nog för att replikerna ovan är värda att rista i sten på nån k-märkt klippa, men gud i London vad dåligt det var med fikatips!

Fram med dom nu!!!

Gottskär nämndes. Suveränt. Vill tillägga att havet inte alltid behöver vara det optimala.
Efter en sväng på landet är det exempelvis formidabelt att slinka upp i Guldhedstornet. Där kan man snacka "king of the hill". (Obs. inte öppet fredagar)
Sen är ju stensjöns krog en annan höjdare, kass kaffe men okej äpplepaj. Ingen havsutsikt men väl sjöutsikt. Och nära till trivsamma vägar.
Blomstermåla (f.d. Särö Värdshus) är ju också kanon om man känner att man har lite för mäktigt cashflow.

Var nu inte blyga! Fyll på med tips!

/Z
Bortglömd på sporthoj.com!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...