Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bagerah skrev:2266431Jo, jag tackar!
Grattulerar!!!!
![]()
Tuttbesmutsning kan medföra sexuella handlingar som ej är förenliga med den sanna kristna läran, vi har förlovat oss och det ser jag som ett steg i rätt riktning.Mark skrev:2266574Hur länge väntade du med att ta henne på?
Väntade du för länge så här i efterhand?
EDIT: Grattis som bara den!![]()
Hård skrev:Kan man inte få in fler trevliga fikatips? Jag har brist på utflyktsställen och man får väl ändå hoppas på lite sol i sommar?
Ställen med "goa bullar" har förtur...![]()
Hård skrev:2266743
2# Har du förstått det där släktet på riktigt eller låtsas du bara och håller med om det mesta...för att få chansen att klämma på...eehh... - skaffa katt?[/SIZE]![]()
Pinky skrev:2270837Idag åkte jag ner till Gottskär för att köpa glass. Blå himmel och sol, glassen var god och det spelades lugn avslappnande flöjtmusik i glasskiosken...allt hade vart kanon om det inte hade vart för att jag kände mig så ensam där nere när jag satt och dinglade med benen över vattnet.
Men hey... Du hade ju halva inne på nån kvinnlig mc-pilot som gärna ville ha sällskap på en o annan tripp?Pinky skrev:2270837Idag åkte jag ner till Gottskär för att köpa glass. Blå himmel och sol, glassen var god och det spelades lugn avslappnande flöjtmusik i glasskiosken...allt hade vart kanon om det inte hade vart för att jag kände mig så ensam där nere när jag satt och dinglade med benen över vattnet.
Hård skrev:2272074Men hey... Du hade ju halva inne på nån kvinnlig mc-pilot som gärna ville ha sällskap på en o annan tripp?
Säg inte att du tog henne på tutten utan o först säga att hon hade fina ögon?
![]()
Pinky skrev:EDIT: Hon påstår att hon inte känner till SH. Hoppas det är sant annars lär jag garanterat inte få se några![]()
.
Rash skrev:2272203![]()
Bjud med henne på en åktur och berätta för oss hur det gick![]()
Hård skrev:2272289Det är ju romantik i luften... Likadana stödplattor...![]()
Det får ju nästan räknas som förspel om du frågar mig.![]()
Så nu e det bara till o lura med henne på en tur ut till några avlägsna klippor och sen e det klart!
Glöm inte köpa en gullig flyttpresent oxå. Fast räkna då in risken att du blir tvungen att byta in hojen mot en Volvo om 2 år...![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |