Mysiga fika/glass/lunch-ställen vid havet?

Hur länge väntade du med att ta henne på :tuttar ?

Väntade du för länge så här i efterhand?

EDIT: Grattis som bara den! :pannkyss

Mark skrev:
2266574 Hur länge väntade du med att ta henne på :tuttar ?

Väntade du för länge så här i efterhand?

EDIT: Grattis som bara den! :pannkyss
Tuttbesmutsning kan medföra sexuella handlingar som ej är förenliga med den sanna kristna läran, vi har förlovat oss och det ser jag som ett steg i rätt riktning.

(ca tio dygn kanske)

Vi försökte vid ett tillfälle göra barn också, men det blev en katt. Bättre lycka nästa gång. Befruktningsteknisk handledning mottages tacksamt...

Bifogat

• Bild 3187ed.JPG
    Bild 3187ed.JPG
    41.4 KB · Visningar: 45
1# Grattis. Man kan ju ha svårt att tro att Sporthojs-råd tar en så långt här i livet... ;).

2# Har du förstått det där släktet på riktigt eller låtsas du bara och håller med om det mesta...för att få chansen att klämma på...eehh... - skaffa katt?
:va

3# Bra ursprungsidé till tråden. Kan man inte få in fler trevliga fikatips? Jag har brist på utflyktsställen och man får väl ändå hoppas på lite sol i sommar?
Ställen med "goa bullar" har förtur... :hihi

Hård skrev:
Kan man inte få in fler trevliga fikatips? Jag har brist på utflyktsställen och man får väl ändå hoppas på lite sol i sommar?
Ställen med "goa bullar" har förtur... :hihi

Då rekommenderar jag Strandgatans kafe i Trollhättan, ligger utmed kanalen intill klaffbron(brevid Hotell swania) dom har muffins du blir mätt på, o dom är jäkligt goda, söta servitriser är väl ett + :) :)

Absolut, söta servitriser ingår i kategorin "goa bullar" och det e trevligt! :)
Trollhättan e fint, då tar jag o testar det fiket vid lämpligt tillfälle. Tack för tipset.
Brukade serva hojen i Trollhättan när jag ägde den förra gången. Då blev la det oftast en tripp ned till slussarna medans man väntade.
Fast sist blev det Yamaha i Gbg istället och jobba under tiden... Nä, det var bättre förr! :gnissla

Hård skrev:
2266743

2# Har du förstått det där släktet på riktigt eller låtsas du bara och håller med om det mesta...för att få chansen att klämma på...eehh... - skaffa katt?[/SIZE] :va

Jag fattar ingenting, men är glad ändå!

Idag åkte jag ner till Gottskär för att köpa glass. Blå himmel och sol, glassen var god och det spelades lugn avslappnande flöjtmusik i glasskiosken...allt hade vart kanon om det inte hade vart för att jag kände mig så ensam där nere när jag satt och dinglade med benen över vattnet :(.

Pinky skrev:
2270837 Idag åkte jag ner till Gottskär för att köpa glass. Blå himmel och sol, glassen var god och det spelades lugn avslappnande flöjtmusik i glasskiosken...allt hade vart kanon om det inte hade vart för att jag kände mig så ensam där nere när jag satt och dinglade med benen över vattnet :(.

Där nere var jag igår, avslutade arbetsdagen med en go glass, kände mig också ensam efter ett tag, brassade hemåt i min feta fårrd :banana

Pinky skrev:
2270837 Idag åkte jag ner till Gottskär för att köpa glass. Blå himmel och sol, glassen var god och det spelades lugn avslappnande flöjtmusik i glasskiosken...allt hade vart kanon om det inte hade vart för att jag kände mig så ensam där nere när jag satt och dinglade med benen över vattnet :(.
Men hey... Du hade ju halva inne på nån kvinnlig mc-pilot som gärna ville ha sällskap på en o annan tripp?
Säg inte att du tog henne på tutten utan o först säga att hon hade fina ögon?
:pannkyss

Hård skrev:
2272074 Men hey... Du hade ju halva inne på nån kvinnlig mc-pilot som gärna ville ha sällskap på en o annan tripp?
Säg inte att du tog henne på tutten utan o först säga att hon hade fina ögon?
:pannkyss

Blev lite knas med det där när en kollega till mig sa att han kände tjejen ifråga. Jag frågade hur gammal hon var och han svarade 28, jag slängde då ur mig "Ojdå, e hon så gammal"..utan att mena nåt illa med det. Några dagar får jag ett sms av henne som följer:
"Fick mig ett gott skratt då du tyckte 28 år var gammalt. Å ännu värre är det:)"

Min jefla kollega hade tydligen sagt till henne vad jag sa till honom, efter det ansåg jag att mina chanser på att få lite :tuttar var som bortblåsta. :3freak.

Men visst skulle jag kunna ringa henne och fråga om vi ska ut och köra en sväng, hade dock glömt av henne idag när jag funderade på vem jag skulle åka med, tack för påminnelsen inför nästa åktur :).

EDIT: Hon påstår att hon inte känner till SH. Hoppas det är sant annars lär jag garanterat inte få se några :tuttar :hihi.

Pinky skrev:
EDIT: Hon påstår att hon inte känner till SH. Hoppas det är sant annars lär jag garanterat inte få se några :tuttar :hihi.

:rofl

Bjud med henne på en åktur och berätta för oss hur det gick :tummenupp

Rash skrev:
2272203 :rofl

Bjud med henne på en åktur och berätta för oss hur det gick :tummenupp

Kan ju även säga att jag har t o m vart så gullig och lagt en liten platta under hennes stöd där hojen står parkerad på innergården där jag jobbar..vill ju inte att hennes fina hoj ska välta när stödet sjunker ner i asfalten :).

Eftersom jag la en likadan platta under stödet på min hoj trodde jag hon skulle förstå att det var jag som hade vart så snäll mot henne..ingen respons.

I förra veckan så var inte hennes hoj där och plattan låg på marken och såg ensam ut, så jag tog den och slängde den (hon har sagt att hon ska flytta så jag trodde hon hade gjort det nu). Men så i förrgår så såg jag att hojen nu stog där den brukar (utan platta, hehe) så jag tog saken i egna händer och smickade ett sms:
"Sorry för att jag slängt stödplattan till din hoj (som jag för övrigt lagt dit :)), trodde du hade flyttat..får fixa ny platta till dig!"

Svar:
"Jaha var det du som lagt den där, trodde det var nån från huset. Vad omtänksamt av dig :). Du behöver inte fixa nån ny platta eftersom jag redan fixat ett syltlock, men tack för omtanken."

Detta var alltså i förrgår och senaste gången jag pratade med henne.
Nu har du fått din update Rash, Hoppas för fan att hon inte börjat läsa här på SH sen det att jag tipsade henne om sidan första gången jag pratade med henne :hihi. Har jag nån chans tror ni :tuttar?

Som vanligt blir det en uppsats när jag ska berätta nånting..sorry.

Last edited:
Det är ju romantik i luften... Likadana stödplattor... :tummenupp
Det får ju nästan räknas som förspel om du frågar mig. :tuttar
Så nu e det bara till o lura med henne på en tur ut till några avlägsna klippor och sen e det klart!
Glöm inte köpa en gullig flyttpresent oxå. Fast räkna då in risken att du blir tvungen att byta in hojen mot en Volvo om 2 år... :7peta

Hård skrev:
2272289 Det är ju romantik i luften... Likadana stödplattor... :tummenupp
Det får ju nästan räknas som förspel om du frågar mig. :tuttar
Så nu e det bara till o lura med henne på en tur ut till några avlägsna klippor och sen e det klart!
Glöm inte köpa en gullig flyttpresent oxå. Fast räkna då in risken att du blir tvungen att byta in hojen mot en Volvo om 2 år... :7peta

Kan ju alltid ta med henne ut till havet och tejpa fast med henne mot en klippa med silvertejp, if you know what I mean :hihi.

Lyfter tråden litegrann för att säga att jag bjöd med en tjejkompis på hojen ner till Gottskär igår kväll för att äta en glass. Var väldigt mycket trevligare med sällskap nu i kvällssolen än vad det var sist när jag satt där själv :banana :).

EDIT: Kvällsolen ligger på från fel håll i Gottskär dock, nån som har nåt bra tips på vart man kan sitta och titta på en solnedgång där solen försvinner ner i havet om ni fattar vad jag menar?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti