Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är kanonpriset då? Var köper man, Ge-Kås?
Hmm, snygg maskin och gillar Triumphs lilla trea. Kan bli bra, men det här är italienare. Vill man verkligen beställa något helt nytt, obeprövat ifrån djupaste Småland?
Jag inväntar nog lite tester och kvalitetsrapporter innan jag överväger något köp
Lilla Brutalen var inte heller så dyr, varför ser man så få av dem på vägarna?
Tycka inte den lätt så gött, tycka denna lätt gött för örona
Skulle Mv agusta F3 låta o piska som denna så skulle jag köpa en på stört
http://www.youtube.com/watch?v=0V2wZ2KMvtU&feature=relmfu
MV A F3 är en rad-trea. Tror den kommer att låta ungefär som en Triumph Daytona 675, inte som en Norton Wankel-maskin.Tycka inte den lätt så gött, tycka denna lätt gött för örona
Detaljerna är det nog inget fel på, inte utseendet heller. Tänkte mer på måndagsexemplar, tillgång till reservdelar osv. Jämför andra italienska märken.Finns väll i princip bara 2 återförsäljare vara supermotors inte är en vanlig affär utan han kör det mer hemma på gården han har. Tycker Brutalen är riktigt fin också. Kvaliten har nog förbättrats rejält senaste åren på mv, när jag tittade närmare på detaljer osv på f4an så var det riktigt fint gjort allting.
Detaljerna är det nog inget fel på, inte utseendet heller. Tänkte mer på måndagsexemplar, tillgång till reservdelar osv. Jämför andra italienska märken.
Ifrån Supermotors hemsida så får man intrycket att det mest är samlar objekt, lite som Lamborghini kanske. De flesta köps nog som rena samlar objekt och som körs max ett par ggr per år. Kanske inte så många som kommit till första oljebytet ensJo förstod du menade det. Svårt o säga ju, just reservdelar är jag alltid tveksam till vad det gäller "udda märken" men någon med mv här kanske har erfarenhet?
Ifrån Supermotors hemsida så får man intrycket att det mest är samlar objekt, lite som Lamborghini kanske. De flesta köps nog som rena samlar objekt och som körs max ett par ggr per år. Kanske inte så många som kommit till första oljebytet ens![]()
Jo förstod du menade det. Svårt o säga ju, just reservdelar är jag alltid tveksam till vad det gäller "udda märken" men någon med mv här kanske har erfarenhet?
Tycka inte den lätt så gött, tycka denna lätt gött för örona
http://www.youtube.com/watch?v=0V2wZ2KMvtU&feature=relmfu
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |