Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CorbenDallas skrev:Ja, gör gärna det. Intressant att veta. Berätta också HUR han tankade ner, om det vara Kazaa, DC eller vad.
I Sverige blir det olagligt efter nyår att tanka ner olagligt material, dvs Copyright material som musik o film. Men fram till dess är det fritt fram...
t-rex skrev:Gör inte antivirusprogrammet uppror om man lägger in bosson på datorn?
RED_LiME skrev:Jag vet inte så mkt om vad som hände, men det jag vet är att han fick en lista på alla ©-skyddade material som han LADDAT NER på över 4 mb, så frågade dom honom om han var skyldig till det, så han erkände.
Efter ett tag så fick han en bot på 27 000kr.
Så det verkar som om han åkte fast på att ladda ner, INTE på att dela.. Men jag kan höra med honom om exakt vad som hände, så kan jag skriva vad han säger här!
The-PatriX skrev:I sånna fall har han laddat ner programvara. Eller så har APB gjort ett av sina vanliga misstag, så stäm tillbaka i sådana fall.
All media är för närvarande lagligt att ladda ner i Sverige
Miss_Orchidee skrev:Jag ska inte sälja den vidare bara för eget bruk.... man måste ju ha lite skönmusik om man ska få till det ensam.....![]()
morsan vill ha en ny CD så vad gör man inte för henne....
RED_LiME skrev:Han var tydlig med att berätta att han åkte på att ha laddat ner filmer och låtar...
RED_LiME skrev:Han var tydlig med att berätta att han åkte på att ha laddat ner filmer och låtar...
PollySmurf skrev:Så låt mig tänka...
Morsan tar bort ditt nerladdningsprogram (du blir sur?)
Du fjäskar för henne genom att bränna cd-skrivor till henne.
Hmm.. ultimat läge att be o få tillbaka dedär programmet ?
The-PatriX skrev:Ok, då har han helt enkelt betalat en jäkla massa pengar helt i onödan![]()
Hoppas han skiter pengar annars så har han gjort årets tabbe.
Fast han kanske sålde vidare alt. spred vidare?


RED_LiME skrev:Han skiter faktiskt pengar... Men han fick böterna så att han betalar av lite grand i månaden från studiebidraget.
Och Nej, han sålde inte vidare..![]()
The-PatriX skrev:Ja du, din kompis hade ju kunnat gett mig pengarna![]()
Skalman skrev:Du har inte icq? Jag använder inte MSN.
Hungry Eyes = Eric Carmen tror jag. Har den nånstans.
Miss_Orchidee skrev:Har ju inte det.....
Skalman skrev:dc++ då? Eller har du en ftp-klient?
Annars så får jag väl aktivera msn då, bara för din skullHar ju redan slangat ner bosson enbart för denna tråd. Var ju tvungen att höra vad det var för skit du eftersökte
![]()
Miss_Orchidee skrev:haha, kalla det skit du...men jag diggar den....hehe, skulle vara fint om du fixade msn....då jag inte har dc++ eftersom min gode mor har tagitr bort det....... det andra vet jag inte ens vad det är..........
eller så kröp han in i sitt skalllSkalman skrev:Nu har jag reggat ett msn-konto. Men inte fan får jag logga in för det. "Tjänsten är ej tillgänglig för tillfället". Undrar om jag inte stängt av nånting i Windows som den behöver...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |