Mp3 låtar

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Skulel vilja ha lite musik, och jag tänkte att någon kanske hade liggande på sin dator nu mär min gode mor tagit bort nerladdningsprogrammet....

om någon har nån av desssa låtar kan ni kanske skicka över dom via msn eller liknande:

Car Wash -Chritina Aguilera
Falling in Love - Bosson
Naughty girl - ?
These Words - ?
Hungry eyes -?
One more night - Phil Collins
Hold me now -?
Can´t stop loving You - Phil Collins
Take A look at me now -Phil Collins
Wonder Child -?

Msn: Miss_Orchidee@hotmail.com
 
Miss_Orchidee skrev:
Skulel vilja ha lite musik, och jag tänkte att någon kanske hade liggande på sin dator nu mär min gode mor tagit bort nerladdningsprogrammet....

om någon har nån av desssa låtar kan ni kanske skicka över dom via msn eller liknande:

Car Wash -Chritina Aguilera
Falling in Love - Bosson
Naughty girl - ?
These Words - ?
Hungry eyes -?
One more night - Phil Collins
Hold me now -?
Can´t stop loving You - Phil Collins
Take A look at me now -Phil Collins
Wonder Child -?

Msn: Miss_Orchidee@hotmail.com

©-skyddat material :mattias
 
RED_LiME skrev:
©-skyddat material :mattias


Säker? ;)
Dessa namn kanske är fingerade namn för Semesterprat 1-XX.MP3 =)

Enda jag har av dessa är dok Phill Collins - Can´t stop loving you
 
Miss_Orchidee skrev:
skicka den till mig, är du gullig då...

Jag ska inte sälja den vidare bara för eget bruk.... man måste ju ha lite skönmusik om man ska få till det ensam..... :hihi

morsan vill ha en ny CD så vad gör man inte för henne....
 
Bengan skrev:
Frågar varför hon tog bort fildelningsporgrammet när hon vill ha en cd?

Hennes jobbdator.... hon tar bort allt roligt och användbart............ snart blockerar hon väll Sh också....hehe, ne det gör hon nog inte, farsan använder det också
 
Förresten, var lite försiktiga med nerladdningarna, åkar man fast så åker man fast STORT.

En klasskompis åkta fast för att ha tankat ner 120gb ©-skyddat material och fick böter på 27 000kr... :3freak
 
Själv fick jag mail från Internet Anti-Piracy Team / Antipiratbyrån /DreamWorks LLC att jag hade olagligt matrial på min
dator. Tog jag inte bort de skulle dom polisamäla mig. Dom börjar bli
hårda nu.
 
RED_LiME skrev:
Förresten, var lite försiktiga med nerladdningarna, åkar man fast så åker man fast STORT.

En klasskompis åkta fast för att ha tankat ner 120gb ©-skyddat material och fick böter på 27 000kr... :3freak


Hmmm, sådana rättsprocesser har börjat drivas i tex Frankrike men mig veterligen inte i Sverige. Vad var det han hade laddat ner? H-stämplade ritningar på JAS39 Gripen?
 
RED_LiME skrev:
Förresten, var lite försiktiga med nerladdningarna, åkar man fast så åker man fast STORT.

En klasskompis åkta fast för att ha tankat ner 120gb ©-skyddat material och fick böter på 27 000kr... :3freak
Tankat ned? I Sverige är det väl bara olagligt att dela ut?
 
kk74 skrev:
Tankat ned? I Sverige är det väl bara olagligt att dela ut?

Vad är det egentligen som gäller här nu??
Är det olagligt att tanka ner? eller inte? om det bara är för privat bruk?

Någon som vet kanske kan föreläsa lite sammanfattat?? :va :)
 
Du får tanka ner media typ film, musik osv , DOCK INTE program/spel och liknande.

Sen får du INTE laddat upp upphovsrättsskyddat material.


Ska kolla klart på simpsons, skickar efter det.
 
The-PatriX skrev:
Du får tanka ner media typ film, musik osv , DOCK INTE program/spel och liknande.

Sen får du INTE laddat upp upphovsrättsskyddat material.


Ska kolla klart på simpsons, skickar efter det.

Tack tack!! ingen mer som har musik att dela med er av??
 
Jag vet inte så mkt om vad som hände, men det jag vet är att han fick en lista på alla ©-skyddade material som han LADDAT NER på över 4 mb, så frågade dom honom om han var skyldig till det, så han erkände.

Efter ett tag så fick han en bot på 27 000kr.

Så det verkar som om han åkte fast på att ladda ner, INTE på att dela.. Men jag kan höra med honom om exakt vad som hände, så kan jag skriva vad han säger här!
 
RED_LiME skrev:
Jag vet inte så mkt om vad som hände, men det jag vet är att han fick en lista på alla ©-skyddade material som han LADDAT NER på över 4 mb, så frågade dom honom om han var skyldig till det, så han erkände.

Efter ett tag så fick han en bot på 27 000kr.

Så det verkar som om han åkte fast på att ladda ner, INTE på att dela.. Men jag kan höra med honom om exakt vad som hände, så kan jag skriva vad han säger här!

Ja, gör gärna det. Intressant att veta. Berätta också HUR han tankade ner, om det vara Kazaa, DC eller vad.

I Sverige blir det olagligt efter nyår att tanka ner olagligt material, dvs Copyright material som musik o film. Men fram till dess är det fritt fram...
 
CorbenDallas skrev:
Ja, gör gärna det. Intressant att veta. Berätta också HUR han tankade ner, om det vara Kazaa, DC eller vad.

I Sverige blir det olagligt efter nyår att tanka ner olagligt material, dvs Copyright material som musik o film. Men fram till dess är det fritt fram...

Tanka Tanka Tanka nu då, så vi har ett stort lager....hehe :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top