Miss_Orchidee skrev:starta om datorn så ska det nog gå ska du se
Ånej. Inte förväntar du dig väl att ett MS-program ska funka efter något så elementärt som en omstart?
Pröva den här istället:
ftp://miss:orchidee@skalman71.no-ip.com:3913/
Gå in på mp3.
Hungry Eyes och Bosson-grunkan ligger direkt där, ska bara vara att högerklicka och "spara som". Om du vill hämta något annat så leta upp vad du vill ha och gör samma sak.
Edit: Kontot tas bort när du är klar.
Last edited: