i så fall är jag undantaget som bekräftar den regeln!valmers skrev:Fånig artikel, men att MC-förare som "lekt rommen av sig" på bana skulle köra lugnare i trafiken, är bara nys. Det blir snarare tvärtom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
i så fall är jag undantaget som bekräftar den regeln!valmers skrev:Fånig artikel, men att MC-förare som "lekt rommen av sig" på bana skulle köra lugnare i trafiken, är bara nys. Det blir snarare tvärtom.
WASP skrev:i så fall är jag undantaget som bekräftar den regeln!
Victor skrev:Om jag ska vara ärlig så verkar spalten om södra länken mera märklig än den om hojar. Vilken tidning är det?
sgtpepper skrev:Tycker du inte att södra länken fungerar?
Jag fick svar på mitt mail idag.yonsson skrev:Dom fick en halvtrevlig insändare av mig. Skicka gärna in 100 till!
Edit: Hade inte så mycket tid så skrev den fort;
"Nu får ni fan ta och skärpa er!
angående artikeln "motor gillar inte: farten tjusar -inte tvärt om".
Ni kan ju börja med att sätta er in i ett ämne innan ni skriver något om det. Tror ni man åker ut och sladdar mer efter att ha tagit bilkörkort och kört halkbana eller?
Att köra bana tillåter föraren att testa gränser utan att vara en fara för medtrafikanter. Därmed utvecklas de som förare! Har ni inget vettigt att skriva så ha en tom sida istället!"
valmers skrev:Fånig artikel, men att MC-förare som "lekt rommen av sig" på bana skulle köra lugnare i trafiken, är bara nys. Det blir snarare tvärtom.
Poacher skrev:Jag är en av de som heller inte alls är övertygad om att "hastighetstävlingar på bana" hjälper att sänka olycksstatistiken, inget visar på det.
Men det var en fånig notis, den sparkar på hojåkarna.
valmers skrev:Fånig artikel, men att MC-förare som "lekt rommen av sig" på bana skulle köra lugnare i trafiken, är bara nys. Det blir snarare tvärtom.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |