Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ConfuseD skrev:...men med tanke på att nästan hälften av sveriges befolkning bor i sthlm...
R2 skrev:
Gå in och gör intresseanmälan, visa att det finns mycket folk som vill få detta projekt genomfört.R2 skrev:
Japp! Jag har inte för avsikt att vara med och starta någon bana så därför skrev jag de.valmers skrev:Där dök det där ordet upp igen.
Ditt ord är min lag!valmers skrev:Gå in och gör intresseanmälan, visa att det finns mycket folk som vill få detta projekt genomfört.
Frågan är hur många aktiva licensierade förare som bor i Fjollträsk, iof kan den trenden svänga om det byggs en motorbana vid typ Arlanda eller 5-10 mil ifrån city.sandstream skrev:Japp! Jag har inte för avsikt att vara med och starta någon bana så därför skrev jag de.
Att halva Sveriges befolkning bor i Stockholm var väl att ta i men vi är ganska många iaf.
BanracingGSXR1100R skrev:Frågan är hur många aktiva licensierade förare som bor i Fjollträsk, iof kan den trenden svänga om det byggs en motorbana vid typ Arlanda eller 5-10 mil ifrån city.
Viking motorpark verkar vara mest för bilar, frågan är hur avkörnings zonerna är utformade.
Japp, hade vi haft en bra bana i närheten, som ni danskar har, så hade nog intresset varit mycket större.GSXR1100R skrev:Frågan är hur många aktiva licensierade förare som bor i Fjollträsk, iof kan den trenden svänga om det byggs en motorbana vid typ Arlanda eller 5-10 mil ifrån city.
valmers skrev:Banracing
Den 4,3 km långa Internationella banan motsvarar standarden för FIA:s Grade One standard vilket gör den lämplig för alla FIA:s mästerskap.
Vi ansöker även om godkännande från FIM. Formel 1 bilar kan använda banan och vi förväntar oss dem i historisk racing.
Men ring och fråga, för helvete. Hur fan ska jag kunna veta det?GSXR1100R skrev:![]()
JaG bLir VanZinngH.
Alla FIA kategorier eller bara bilarFIA med Knuff
![]()
Är man seriöst intresserad så flyttar man söderut där banorna finns, det gjorde jag 1986 och har inte ångrat mig.sandstream skrev:Japp, hade vi haft en bra bana i närheten, som ni danskar har, så hade nog intresset varit mycket större.
Vet inte om det är någon bra jämförelse men när det gäller övrig motorsport som tex cross och gokart borde det väl finnas rätt många utövar i Stockholm med tanke på att det finns banor lite här och där.
Du är Teamchef, det är ditt jobb att sköta sådant här, jag är bara förare.valmers skrev:Men ring och fråga, för helvete. Hur fan ska jag kunna veta det?
GSXR1100R skrev:![]()
JaG bLir VanZinngH.
Alla FIA kategorier eller bara bilarFIA med Knuff
![]()
Det va dem:et som jag blev galen på...Magnus skrev:Tilläggas bör att vi även ansöker om godkännande från FIM.
Läs!![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |