Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Izze skrev:Asgrym! Så ful att den blir snygg.
Släng på lite fyrkantiga aluminiumväskor så skrämmer man vilket barn som helst![]()
Antagligen bästa hojjen på svensk väglag![]()
Vastrix skrev:Tycker personligen att den verkar skittuff (förutom framlyktan men man kan väll inte begära allt?). Men jag är väll skadad, gillar stora offroad hojar.
Är det någon som kan spela in o lägga upp testet? Har minst femtioelva kanaler men saknar givetvis 5an![]()
Tackar så mycket!Izze skrev:
Blue skrev:Såg ni bilden på KTM 950 i reportaget, visst har den bilden varit uppe här? Jag tror att det är någon på forumet som hade provat eller lånat en 950 Adventure, bilden föreställer en wheelie stående på sadeln med en silverfärgad Adventure.
Föraren hade camobrallor och svart jacka.
Vad är det som INTE käkar 125Rundningsmärke skrev:Inte snygg kanske, men ruskigt fet, dessutom äter den små 125r till frukost.
![]()
/A
K-Micke skrev:Kolla det går att köra på bakhjulet också.
Trodde inte det gick med kardanhojar.![]()
Photoshop?
K-Micke skrev:Ett par bilder till. Varför har BMW-förarna alltid pyjamas och konstiga hjälmar?
triple skrev:…Men jag skall erkänna att jag funderat på att byta till BMW för försäkringen skull. Fast jag har kommit på andra tankar, en billigt tråkig är inte bättre än en rolig dyr…
Dioxin skrev:Nej du, läste nånstans att efter Triumph och Harley D. hade BMW motorcyklar flest fel per sålda mc i sverige
Dioxin skrev:Nej usch!!! BMW kan göra bra bilar ingen tvekan om saken, men motorcyklar??![]()
Nej du, läste nånstans att efter Triumph och Harley D. hade BMW motorcyklar flest fel per sålda mc i sverige. Det borde nog vara en varning till alla som tänker på att köpa sig en BMW.
Sen det där med designen är väl en annan historia...![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |