motorgalen tjej...

marief79

motorgalen
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
yamaha 350 warrior (fyrhjuling)
Motorgalen tjej äger en antal bilar, men den största adrenalinkicken får jag ut av min fyrhjuliga mc.. :banana

En mc har inte stödhjul hörrudu. :7peta :lol

Välkommen.

Swedie skrev:
MC? precis som MC har två bokstäver så är MC en 2 hjulig maskin. 4 hjul = bil

tyvärr så håller jag inte med, har du provat köra själv?? 2 hjuliga glider man runt i fyrhjulingar racar man med....

marief79 skrev:
tyvärr så håller jag inte med, har du provat köra själv?? 2 hjuliga glider man runt i fyrhjulingar racar man med....

En fråga bara, sen när blev en fyrhjuling sporthoj? :tungan

marief79 skrev:
:rofl nä.. jag kör MC ;) jag menade inte att det år TRÅKIGT o köra sån där mojäng, bara inte MC. :p

marief79 skrev:
Motorgalen tjej äger en antal bilar, men den största adrenalinkicken får jag ut av min fyrhjuliga mc.. :banana

Om du tycker du får en kick med en 4 hjuling så har du inte provat en sporthoj. Med 2 hjul asså som denna :tungan :squid

Therudeboy skrev:
En fråga bara, sen när blev en fyrhjuling sporthoj? :tungan

Det är svårt att få de reggade men det finns endel hojar som får köras på väg som inte är nån lek....kostar bara endel.... håller på att trimma min...

marief79 skrev:
Det är svårt att få de reggade men det finns endel hojar som får köras på väg som inte är nån lek....kostar bara endel.... håller på att trimma min...

Men hallå, vakna. Något som har 4 hjul är inte en 'hoj'. Vad är det som är svårt med att räkna till 4 ?

Last edited:
marief79 skrev:

Jag vet, varit intresserad av att köpa en fyrhjuling länge nu. Dock är jag mer sugen på stunta med fyrhjuling än att tex tävla med den.

Nä nu är vi för hårda på henne!! Fortfarande bättre än att komma hit o skryta om sportig bil :p Sånt trams åker ut.

Välkommen!

tål rätt mycket skit, hade gärna velat har en 2 -hjulig men man måste har mc-kort.... och har man väl börjat köra 4-hjulig är det svårt att tänka sig nått annat.. Hade tänkt försöka ta mig till tävlingsbana, men det finns inte så många häromkring...

marief79 skrev:
Va coolt....men lite riktigt med adrenalin är när harry haffa ligger i hassen...hihi..bolarn har en hjuling med dominator motor...lite stor men äckligt fu...ha det bra :banana l

Swedie skrev:
Nä nu är vi för hårda på henne!! Fortfarande bättre än att komma hit o skryta om sportig bil :p Sånt trams åker ut.

Välkommen!

Spelar väl kvitta nu Swedie.
Var väl länge sen detta upphörde att vara ett Sporthojsforum va?
Det är väl fan sportigare att köra 4-hjuling än FWS och Virago typ.

Hur gick det föresten med hojtransporten? Utnyttjade du min kontakt i Port Huneme?

marief79 skrev:

Välkommen hit, oavsett vad du kör! :tummenupp
Själv kör jag tydligen något osportigare än en 4-hjuling som Chirre påstår men jag är kvar..

Chirre: Har du någonsin kört en FWS? :tungan

Chirre: Har du någonsin kört en FWS?

Nä, får jag prova din? Jag kanske blir glatt överaskad.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT