Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:MC? precis som MC har två bokstäver så är MC en 2 hjulig maskin. 4 hjul = bil
marief79 skrev:tyvärr så håller jag inte med, har du provat köra själv?? 2 hjuliga glider man runt i fyrhjulingar racar man med....
marief79 skrev:tyvärr så håller jag inte med, har du provat köra själv?? 2 hjuliga glider man runt i fyrhjulingar racar man med....
Swedie skrev:MC? precis som MC har två bokstäver så är MC en 2 hjulig maskin. 4 hjul = bil
marief79 skrev:Motorgalen tjej äger en antal bilar, men den största adrenalinkicken får jag ut av min fyrhjuliga mc..![]()
Therudeboy skrev:En fråga bara, sen när blev en fyrhjuling sporthoj?![]()
marief79 skrev:Det är svårt att få de reggade men det finns endel hojar som får köras på väg som inte är nån lek....kostar bara endel.... håller på att trimma min...
marief79 skrev:Det är svårt att få de reggade men det finns endel hojar som får köras på väg som inte är nån lek....kostar bara endel.... håller på att trimma min...
Va coolt....men lite riktigt med adrenalin är när harry haffa ligger i hassen...hihi..bolarn har en hjuling med dominator motor...lite stor men äckligt fu...ha det bramarief79 skrev:Motorgalen tjej äger en antal bilar, men den största adrenalinkicken får jag ut av min fyrhjuliga mc..![]()
Swedie skrev:Nä nu är vi för hårda på henne!! Fortfarande bättre än att komma hit o skryta om sportig bilSånt trams åker ut.
Välkommen!
marief79 skrev:Motorgalen tjej äger en antal bilar, men den största adrenalinkicken får jag ut av min fyrhjuliga mc..![]()
Blir du säkert. Det är mer motorcykel än en 4hjuling iallafallChirre skrev:Chirre: Har du någonsin kört en FWS?
Nä, får jag prova din? Jag kanske blir glatt överaskad.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |