visst, jag själv med många andra, ligger säkert sömnlösa ibland och undrar hur ens familj skulle reagera om man själv gick bort...eller för att man tänker på en kamrat som gått bort, eller någon som hamnat i rullstol.
Men det skiter man i när dagen gryr, jag väljer vad jag vill pyssla med, och jag räknar med att krossa en å annan kota innan jag fyller 30, jag kanske tom dör, vem vet. Men fuckit, det är en grym värld vi lever i, vissa dör i självmordsattentat istället. Eller i väntan på en hjärttransplantation. Vad är det som säger att ett långt svennson-lib ger tillfredställelse?
Tror de flesta ändå är medvetna om att 2007 kanske är sista sommaren.. somliga kanske inte får se sitt barn växa upp, eller kör av påväg till jobbet i normal fart, man vet aldrig. är man med i leken så.... odds finns till allt, ställ, hjälm, platta å nykterhet ökar oddsen för att klara sig, men när väl oturen är framme så är den. ett kedjehaveri på bulten, eller punka, vilda djur, vad som helst. hur många har inte fått bakhjulssläpp i rondell pga av glykol-spill... men klarat sig fint pga av låg fart. kör man ist gamla E4an södergående, normal marchfart 180 + glykol = goodbye.. en ny rip-tråd och godnatt.
Spela roll om man har ställ eller kör hd, kör sm eller fighter eller sporthoj, man är oskyddad, å fler kommer dö hur jävligt det än är. och det ta inte slut sålänge man kör.
Att utomstående reagerar som dom gör är väl bara naturligt och visar medmänsklighet, morsan har jobbat på akuten, klart som fan hon hatar hojar och sett mer än oss, hur trasig en människa kan vara. men skitsamma, låt dom tycka, låt dom höja premier, fuckit. till slut åker man utan försäkring. och sålänge dom inte kan beslagta ens hoj ur garaget, för olaga fordon-innehav, så är allt lugnt, eller hur? ser det som ganska osannolikt att dom ska beslagta 300,000 hojar ur svenska garage. sålänge dom inte har rätt till det, så kan vi smiska vägarna, ok.
Fattar inte varför alla är så nojjiga, som små barn som kanske inte får lördagsgodis för att dom gjort ngt fel....då snyltade man lösvikt när päronen var borta vid charken!
ryck upp er fan
Åk hoj, ha kul, skit i vad andra tycker eller tänker. Eller börja spela schack istället, fast det finns risker där med..