Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vem skulle efter en sån smitning anmäla sig här och erkänna att det var han? det låter inte särskilt vettigt
Du har ju uppenbarligen bättre läsförståelse än mig så du får mer än gärna visa var det jag efterfrågar står svarat på i artikeln.
Esset in under gullmarsplansrondellen och sedan även påfarten direkt efter upp på nynäs kan ju vara spännande om man känner sig stressad och vill göra dom snabbt men ... helt i onödan
bara att glida mellan bilarna lugnt och fint borde ju kunna ske nästan i slowmotion utan att pekka kan följa med och är ju dessutom i det närmaste lagligt.
Problemet är bara att jag av egen erfarenhet vet precis hur deras databas är uppbyggd och det är inte sådär "bara" någonstans vad beträffar den.Hela artikeln avser trafikolyckor med inblandade polisbilar. Allt från enkla parkeringsolyckor till olyckor med svåra personskador. Det andas inte ett kött om när polisen behövt använda sitt fordon som murbräcka eller annat. En olycka e väl en olycka...
Edit: Sorry för ot
Håller med dig men jag undrar om inte dåren varit jagad ett tag, för han han kom med sådan J#vla fart, varvstoppet när han smällde förbi mig. riktigt stressigt. Kanske gjorde han bort sig på ringvägen eller liknande, drog mot rött eller något...
Väntar med spänning på att personen i fråga ska se denna tråd och sen ge sitt försvarstal eller bara berätta hur det var. Hellre det än det som tråden blev nu, debatt/trams om andra artiklar etc, där "vi" på forumuet helt plötsligt tycker att polisen inte gör sitt jobb.
Han polisen, trafikpolisen Dick, känd från bl.a sveriges värsta bilförare, sa till mig när han tog lappen i från mig, "Det här gör jag för din skull, jag vill rädda ditt liv". Vad svarade jag? : Tack o trevlig sommar . . . ¤%(/#Z
Så kom igen nu Du som körde idag, träd fram![]()
massa text.
Regna det inte duktigt 14:15 dessutom ?
Du.. det var "bara" en artikel i Metro jag refererade till. Move on.
F.ö. tror jag inte det e nån som kommer framträda här...
Han körde ju i jacka, jeans å sneakers!![]()
Vad är det som säger att det inte var en hojtjuv då?
vem skulle efter en sån smitning anmäla sig här och erkänna att det var han? det låter inte särskilt vettigt
Du.. det var "bara" en artikel i Metro jag refererade till. Move on.
F.ö. tror jag inte det e nån som kommer framträda här...
Han körde ju i jacka, jeans å sneakers!![]()
sedan när skulle blå bry sig om det ?
Vilket svar vill du ha ?
1: Ja det var en hojtjuv
2: Nej det var inte en hojtjuv
Vet inte om du läst hela tråden, men många verkar ju tro att det är nån härifrån, och hoppas han ska ge sig till känna.
Fattar du vad jag menar nu då?
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien