gthyni skrev:2179050jag hoppas också det,
MEN han hade bara en DNF förra året och stod på pallen i alla
andra lopp.
Men man behöver inte vinna VM med 147 poäng före tvåan heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gthyni skrev:2179050jag hoppas också det,
MEN han hade bara en DNF förra året och stod på pallen i alla
andra lopp.
Dioxin skrev:2179035Haha helt rätt! Bort med Yamaha och mer 'Power of Dreams' åt folket!
Låt oss hoppas det, skulle vara förjävligt att förlora en sån makalös förare till F1. Om detta händer kommer den stående kommentaren nästa år vara "Men om Rossi hade kört...."Jörgen #31 skrev:2179032Han har sagt att han vill vinna på en italiensk hoj.. Idag är nog inte märkesbytet långt borta!
/Jörgen
Macho Woman skrev:2179064En helt okej dag för mig.
Kallio tvåa: funkar absolut. Synd att det var Bautista som vara före bara. Bautista är ju tyvärr snabbast just nu. Crap.
250: en hel klass med glada, galna japaner! Sådant gillar jag. Synd att Hiroshi fick spö av brorsan. Jag vill se en vinnare på KTM även i 250. Inte på grund av märket utan för att det är en kul snubbe.
Pedrosa gör ännu ett svinigt bra race. Ett felval när det gäller däck är lätt korrigerat till nästa race. En kille som kan fightas med Rossi när han tar i som bäst är inte annat än helbäst. Rossi ja. Surt, surt, surt. Jag hoppas han vinner nästa race med minst 10 sekunder så att vi får se den överlägsna Vale igen.
homerone skrev:2179079Det var väl Luthi som vann idag?
Macho Woman skrev:2179150Ja. Jag skrev inget annat heller. Kallio tvåa, skrev jag.
Jörgen #31 skrev:2179024PISS SKIT OCH MÖG när race avgörs pga tekniska fel... Hade jag haft Yamaha hade jag fan satt ut den på blocket! *suck*
/Jörgen
App app, det viktigaste (för mig) är kvar. Vinner vi bara VM så har jag överseende med att kamelskötarna inte klarar skruva ihop doktorns hoj.Ravetrancer skrev:2179089
Fattas bara att vi förlorar hockeyfinalen idag så är ju lyckan gjord!
//R
Nja, när Rossi ökade hade inte Pedrosa en chans och så länge Rossi är med i leken är Pedrosa max en prins.Macho Woman skrev:En kille som kan fightas med Rossi när han tar i som bäst är inte annat än helbäst.
Rossi ökade väl inte utan Pedrosa tappade. I flera varv efter omkörningen hade han ju inga problem att hänga med Rossi, avståndet var intakt. Varför han sedan tappade fart kan man ju bara spekulera i, kan vara ork, däck eller förmåga att köra med dåliga däck.sandstream skrev:2179238Nja, när Rossi ökade hade inte Pedrosa en chans och så länge Rossi är med i leken är Pedrosa max en prins.
Neutral skrev:2179355Rossi ökade väl inte utan Pedrosa tappade. I flera varv efter omkörningen hade han ju inga problem att hänga med Rossi, avståndet var intakt. Varför han sedan tappade fart kan man ju bara spekulera i, kan vara ork, däck eller förmåga att köra med dåliga däck.
Rossi_Jr skrev:2179350Vad hände med rossi såg inte stora klassen ?![]()
sandstream skrev:2179238Nja, när Rossi ökade hade inte Pedrosa en chans och så länge Rossi är med i leken är Pedrosa max en prins.
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife