MotoGP: Le Mans 2006

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Tanken HAR slagit mig också. Men jag har försökt vifta bort det hela. Men det ligger där i bakhuvet hela tiden... hehe :4skrika

Mrlind skrev:
2179829 Allt är en konspiration!!!

Någon i yamaha sabbar för rossi!!!
Inte en slump att hojen inte funkar för han (chatter eller vad det va), sen pajar ett framdäck, sen slutar hojen helt plötsligt att fungera!! Finns en mullvad!!!! Kanske att ta i lite granna men så mycke "otur" finns inte... :confused:

Men allvarligt talat. Tänk er själva. Om Rossi slutar "on the high" kommer han ju förmodligen inte att fortsätta med gp, MEN, gör han ett pissresultat så tror jag att han är så pass tjurskallig så han kan bara inte acceptera en sådan avslutning på sin karriär.. Är jag ute å cyklar eller?? Lite kanske... :va

Rätt lustigt vad "alla" muttrar om Rossis oflyt i år...Personligen tycker jag (utan att vara skadeglad) att det är rätt uppfriskande att slippa se honom dominera i år igen. Nu är det ju faktiskt spännande att se Motogp...Å andra sidan ser jag fram emot många hårda dueller om segrarna mellan doctorn och dvärgen, som jag tror har kapacitet att faktiskt göra det, så rookie han är.</my two cents>

Mrlind skrev:
2179897 Men allvarligt talat. Tänk er själva. Om Rossi slutar "on the high" kommer han ju förmodligen inte att fortsätta med gp, MEN, gör han ett pissresultat så tror jag att han är så pass tjurskallig så han kan bara inte acceptera en sådan avslutning på sin karriär.. Är jag ute å cyklar eller?? Lite kanske... :va

Å andra sidan är det ett läge att dra sig tillbaka med motiveringen att det finns yngre talanger som kan "ta över" i MotoGP.

xyx skrev:
2179923 Å andra sidan är det ett läge att dra sig tillbaka med motiveringen att det finns yngre talanger som kan "ta över" i MotoGP.

Känns inte som den Valentino vi känner åren tillbaka..tex race som han redan dödat sätter varvrekård på sista varvet osv..men men,
vem vet vad som rör sig i huvudet på den pojken!

oFFkeFF skrev:
Pedrosa kommer bli bättre, och han kommer kunna slå Rossi, även när Rossi inte har problem. Sen har Rossi åkt i stora klassen i 6 år, inne på sitt sjunde, han är ingen duvunge..
Men han kommer aldrig att bli lika stor som Rossi för han kommer inte vara tillräckligt överlägsen (frågan är om någon kommer att klå Rossis 5 raka).
Vi syns i den här tråden om 6-7 år så får vi se om jag hade rätt :D

Ingen som uppmärksammat det faktum att Rossi körde på Pedrosa och därpå tryckte av Randy? Neh, det var gott åt honom idag :7peta

Don Quixote skrev:
2180480 Ingen som uppmärksammat det faktum att Rossi körde på Pedrosa och därpå tryckte av Randy? Neh, det var gott åt honom idag :7peta

Jorå, det noterades. Kan det ha varit nåt på hojen som gav sig då, som orsakade stoppet...?

Don Quixote skrev:
2180480 Ingen som uppmärksammat det faktum att Rossi körde på Pedrosa och därpå tryckte av Randy? Neh, det var gott åt honom idag :7peta

Varför bygger man om en bana så att risken för masskrascher i starten ökar???
Helt klart rätt åt fransmännen att deras egen förare fick bita i gruset.

Don Quixote skrev:

Jag tyckte det mest såg ut som en raceincident där Pedrosa svängde in över rossi's framhjul, som sen driftade ut och tryckte av Randi. D.v.s Pedrosa hade ingen chans att se, och Rossi hade inte plats nånstans att ta vägen heller.

Don Quixote skrev:
Kan inte mer än hålla med, det var en "omkörning" á la Per Eklund in i första kurvan av Rossi, lyckades att tränga av tre pers, så när på fyra. :gnissla

Om man jämföra Rossis och Pedrosas karriärer så ser man att pedrosa i alla klasser han kört, inklusive MotoGP har nått större framgångar än Rossi vid en yngre ålder......
Som det ser ut nu håller jag pedrosa som första utmanare om titeln eftersom Rossi har ett sjujäkla försprång att ta igen. Rossis körning i helgen visar dock att de är på rätt väg rejält och det ska bli spännande med nästa race.

sandstream skrev:
2180234 Men han kommer aldrig att bli lika stor som Rossi för han kommer inte vara tillräckligt överlägsen (frågan är om någon kommer att klå Rossis 5 raka).
Vi syns i den här tråden om 6-7 år så får vi se om jag hade rätt :D
Hur kan du veta att han inte blir lika stor som rossi? Hans karriär hittils är bättre än Rossis....

Gustav O skrev:
2180674 Hur kan du veta att han inte blir lika stor som rossi? Hans karriär hittils är bättre än Rossis....
...och starten i stora klassen överträffar Rossis debut hittills.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla