Nursey
Utan lem
Humöret sjönk direkt. Det blev minst 3 grader kallare i rummetMattias skrev:2178991Jag blev på dåligt humör när Jamackan pajade.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Humöret sjönk direkt. Det blev minst 3 grader kallare i rummetMattias skrev:2178991Jag blev på dåligt humör när Jamackan pajade.![]()
xyx skrev:2178997Förbud mot tobaksmärken i europa väl?
Står inte Marlboro på Duccarna heller, och Spain no 1 istället för Fortuna på Gresinihojarna.
Jag skrek till med! Men vad faaaaaaan!Nursey skrev:2178998Humöret sjönk direkt. Det blev minst 3 grader kallare i rummet![]()
Eldstorm skrev:2179018Nr 46 verkar ha ärvt nr 15:s otur från ifjol...![]()
Det bästa jag hörde kommentatorerna säga var "Rossi på Ducati"CeltaniC skrev:2178978Helst sjukt! Såg ut som att när han satt på hojen när den stog stilla bara tänkte - that's it! F1 here i come!
Yamahas värsta tankar kan ju vara att detta kanske kommer in i tankarna.
Maverick_ou812 skrev:2179027Det bästa jag hörde kommentatorerna säga var "Rossi på Ducati"Vilken syn det skulle vara om Capirex också kör Ducce 2007. Två italienska krulltottar på varsin 800 cc röd raket!
Men... stackars Rossi.
Jörgen #31 skrev:2179024PISS SKIT OCH MÖG när race avgörs pga tekniska fel... Hade jag haft Yamaha hade jag fan satt ut den på blocket! *suck*
/Jörgen
Det är tolv race kvar........ Rossi vann väl typ tretton eller nåt förra året vaHolger skrev:2178971Där rök nog valentinos chans till vm seger...........
Lust for Life skrev:2179037Det är tolv race kvar........ Rossi vann väl typ tretton eller nåt förra året va![]()
Definitivt inte avgjort!
Med tanke på hur överlägsen Rossi var idag lutar det iallafall enligt mig åt att Rossi vinner VM i år.............![]()
Om Rossi vinner alla kvarvarande race tar han MINST 60 poäng mer än den som kommer tvåa i alla tolvManhattan skrev:217904643 poäng upp för Rossi nu.
Klarar han det på 12 omgångar till??
Får hoppas att de i toppen tar poäng av varandra när rossi vinner...
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |