Eller vissa MotoGp hojars/förares oförmåga.Macho Woman skrev:Visserligen en knixig bana, men jag anser ändå att det säger en hel del om 'Peddos' förmåga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller vissa MotoGp hojars/förares oförmåga.Macho Woman skrev:Visserligen en knixig bana, men jag anser ändå att det säger en hel del om 'Peddos' förmåga.
MostWanted skrev:Som sagt hoppas inte sete börja grina denna gång med.
oFFkeFF skrev:Ja du, det är nog rätt många som noterar det..
Nu missförstod ni. Han är finnpajsare, sådana kan man inte hålla på.Macho Woman skrev:Ja, gör det! Jag förstår faktiskt inte varför det skulle vara så otroligt mycket coolare och viktigare att framföra ett fordon med större kubik. Hoj som hoj. De som är riktigt duktiga på att köra brukar dessutom vara det i vilken klass de än kör. Misstänker att Kallio skulle göra bra resultat även i andra klasser.
Håller med det där, varför e det så. Jag e ju bortrest hela helgen o veckan därefter så jag missar rubbet, fast dekodern e programerad att spela in allt, tom Endurance o Superbike heat 1 nästa helgMacho Woman skrev:Varför ligger 125-racet sist???![]()
valmers skrev:Nu missförstod ni. Han är finnpajsare, sådana kan man inte hålla på.

valmers skrev:Nu missförstod ni. Han är finnpajsare, sådana kan man inte hålla på.
-98 på Mugello var 18 st 250-ekipage snabbare än F. Monaco på Paton i 500. På Philip Island samma år var bara fem 500-förare snabbare än Biaggi i 250. Checa, Barros och Beatie blev till exempel avhängda...Goodstuff skrev:Pedrosa spöar fyra MotoGP hojar. Battaini får stryk av femton kvartslitershojar.....
Ser fram emot respons från Chris Ash...Tiger302 skrev:Om en 250 och en Motogphoj kör på samma tider så har jag hur som helst mycket mer respekt för killen som kört Gphojen. Man får ju ta i beaktande hur pass brutal en sån faktiskt är. Skulle tro att en "halvbra" förare har lättare för att göra bra tider på 250 hojen.
Det finns ju en del exempel på talanger som gjort bra ifrån sig i 125 & 250 för att sedan inte alls lyckas i Motogp/500.

Nyteknik skrev:-98 på Mugello var 18 st 250-ekipage snabbare än F. Monaco på Paton i 500. På Philip Island samma år var bara fem 500-förare snabbare än Biaggi i 250. Checa, Barros och Beatie blev till exempel avhängda...
Nyteknik skrev:Ser fram emot respons från Chris Ash...
![]()
Tänkte just skriva det.Chris Ash skrev:Biaggi körde 500 1998, det kan ha varit därför....
sandstream skrev:Vore skönt om vi för engångs skull kunde slippa tjafset om 125/250 vs MotoGP.![]()
Alla klasserna har sin charm men den största kommer alltid att vara populärast och ha de bästa förarna, pungt!
I framtiden kanske vi ska ha 3 olika trådar, en för 125, en för 250 och en för MotoGP?
För det är ju mer logiskt att hålla på en amerikan eller tysk.valmers skrev:Nu missförstod ni. Han är finnpajsare, sådana kan man inte hålla på.

|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |