MotoGP Assen.

sandstream skrev:
2262241 Säger inte att det är omöjligt men just nu tycks inget gå Rossis väg och Hayden har flytet.
Exakt: just nu. Allt går i cykler. Pendeln slår åt båda hållen. Den som kan sin historia vet detta. Alla har förr eller senare otur. Alla.

Motin skrev:
Nej det är omöjligt för han kör Honda !!! ÖVERHÖG klass på de där sista varven..
Tyckte lite synd om Edwards men.. men Honda måste vinna så är det bara

jaha

Nyteknik skrev:
2262102 Vad är det med Honda som du gillar? :va

Analfixering hos HRC?

Nyteknik skrev:
2262247 Exakt: just nu. Allt går i cykler. Pendeln slår åt båda hållen. Den som kan sin historia vet detta. Alla har förr eller senare otur. Alla.
Nicky skiter nog i om han har otur nästa år om han vinner totalen i år :)

sandstream skrev:
2262241 Säger inte att det är omöjligt men just nu tycks inget gå Rossis väg och Hayden har flytet.
Än så länge. Inte ens halva säsongen är körd ännu så det kommer hända mycket.

Nyteknik skrev:
2262316 Vem talar om nästa år?
Jag så klart!

Ni är så många som vill att det ska gå åt h-vete för Hayden att jag måste agera motpol så vi inte får ett gulli-gull forum :D

Rossi is 46 points behind Nicky and optimistic about the upcoming races. His view of Nicky is that while he is consistent in results he is not when it comes to lap times.

Rossi:

"I feel very sorry for Colin - he rode a great race and he was unlucky to make the mistake at the end because he deserved to win."

http://www.superbikeplanet.com

Bifogat

• 4.jpg
    4.jpg
    109.3 KB · Visningar: 92
  • 7.jpg
    7.jpg
    107.6 KB · Visningar: 69
Nyteknik skrev:
2262102 Vad är det med Honda som du gillar? :va

Vad finns det att inte gilla ? Snygga stabila hojar för gatbruk och bana och så piskar de ju motståndarna i störta mctävlingen av dem alla :) !

Och den största anledningen.. JAG äger en Honda :D

Last edited:
Är det någon mer än jag som tycker att A-Style märket ser ut som en kille som kör doggystyle? :hihi

Bifogat

• 4.jpg
    4.jpg
    95.1 KB · Visningar: 150
Last edited:
sleven skrev:
2262659 Är det någon mer än jag som tycker att A-Style märket ser ut som en kille som kör doggystyle? :hihi

Hahaha, fick för mig det hela tiden när jag bara såg det som hastigast :)

sleven skrev:
2262659 Är det någon mer än jag som tycker att A-Style märket ser ut som en kille som kör doggystyle? :hihi

Yapp! :) Tänkte på det när jag såg märket där nere & tänkte "Vad fan....är det tänkt att se ut så?" Hehe

selin skrev:
2263036 Det där kan omöjligt vara en slump.
Hahaha, Selin..din avatar är guld! :tummenupp Den där reklamen med Melandri är en sån där reklam som är så dålig att den blir bra! :rofl

"Heeey, leave me alone when im riding" *smiiilar*

Sen förresten, vill inte ge mig in i debatten...men fan, GO HAYDEN!!! :yoparty

Både Edwards och Hayden pressade stenhårt och åkte av banan, Edwards hade oturen att krascha, annars hade ju vunnit såklart.

Så än så länge har inte Hayden vunnit något race på egen hand i mina ögon :D

Martin skrev:
2263538Så än så länge har inte Hayden vunnit något race på egen hand i mina ögon :D
Han genomförde ju ett fullständigt perfekt race på Laguna Seca förra året - klart överlägsen övriga inkl. Rossi.

Men eftersom han hade ett så uppenbart försprång genom att känna banan så extremt väl i motsats till alla andra så...

Nyteknik skrev:
2263571 Han genomförde ju ett fullständigt perfekt race på Laguna Seca förra året - klart överlägsen övriga inkl. Rossi.

Men eftersom han hade ett så uppenbart försprång genom att känna banan så extremt väl i motsats till alla andra så...
Vad yrar du om? De allra flesta förare har väl ett hemma-GP?

valmers skrev:
2263601Vad yrar du om? De allra flesta förare har väl ett hemma-GP?
Jaså, vilka andra banor på GP-kalendern är "hemma-GP" för enskilda förare där dessa har ett övertag genom överlägsen bankännedom? Vilka banor tänker du på då?

:hihi

Hitoyasu Izutsu och Tamaki Serizawa körde på Sugo (Japan) "åttor" runt de etablerade WSBK-förarna. Är det ett tecken på att dessa anonyma förare är överlägset begåvade eller har överlägset god kännedom om Sugo?

... :rolleyes:

Edit: Osamu Miyazaki och Daisaku Sakai är 250-förare som på Suzuka såg till att Japan blev etta och tvåa före resten av GP-fältet. Gudabenådade begåvningar som hade gjort samma sak i Europa?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...